Det var da skide ubehageligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

AnnaK89

samantha1986 skriver:

Det lyder bestemt som om der snart sker noget. Jeg har også hørt den med at kroppen renser ud op til fødslen. Ved mig var det sådan at jeg lige skulle på wc inden vi skulle afsted og så var det egentlig det. Men havde følelsen af flere gange at skulle på wc uden at der kom noget. 

Ja jeg har det også som om der er mere der skal ud, men der kommer simpelthen ikke noget  

Så håber det er baby der er på vej

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

OverTheRainbow

AnnaKJ skriver:

Ja bogstavelig talt (undskyld de kommende detaljer) - føler simpelthen at jeg skal skide hele tiden. 

Har været oppe 2 gange i nat, der skulle tarmene åbenbart tømmes (det gik i en lind strøm ) og 1 gang idag også for små 2 timer siden (også meget let at komme af med), men føler stadig jeg skal på toilet?

Forskellen er blot nu, at jeg føler det som om jeg skal skide en melon når jeg sidder der, og der kommer bare intet  

Har de der mens. smerter foran og så trykker det bare vildt bagpå, ja som om man virkelig skal på toilet!!

Det var da ubehageligt! 

tiihiii... Sådan forberedte min krop sig på fødsel! Den tømte vitterlig ALT indhold... Jeg fik min baby i armene 3 timer efter

Anmeld

28. juni 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

3 kg er super fint

Lærke vejede 3720 g og baby her blev igår skønnet til 3500 g, så det bliver nok også lidt det samme

Lidt sjovt som det hænger sammen med den første...

Ja det er fint med de 3 kg - en lille baby str

Ih, spændende hvad natten bringer.... Det skulle ikke undre mig at du er mor til 2 i morgen

Anmeld

28. juni 2012

AnnaK89

Smilo skriver:

tiihiii... Sådan forberedte min krop sig på fødsel! Den tømte vitterlig ALT indhold... Jeg fik min baby i armene 3 timer efter

Flere gode historier Dejligt! 

Der er ikke rigtig gang i noget endnu, så tør ikke sætte mine forventninger for højt, så bliver jeg bare skuffet

Anmeld

28. juni 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Lidt sjovt som det hænger sammen med den første...

Ja det er fint med de 3 kg - en lille baby str

Ih, spændende hvad natten bringer.... Det skulle ikke undre mig at du er mor til 2 i morgen

Ja det er egentlig lidt sjovt  

Jeg håber du har ret

Men vil ikke skrue forventningerne op, for hvis ikke det bliver til noget, så bliver jeg bare mega skuffet

Anmeld

28. juni 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Ja det er egentlig lidt sjovt  

Jeg håber du har ret

Men vil ikke skrue forventningerne op, for hvis ikke det bliver til noget, så bliver jeg bare mega skuffet

Ja det forstår jeg godt - vi håber

HVIS der sker noget i nat så alt held og lykke

Anmeld

28. juni 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Ja det forstår jeg godt - vi håber

HVIS der sker noget i nat så alt held og lykke

Tusind tak  

Anmeld

29. juni 2012

Frøken J.

AnnaKJ skriver:

Tusind tak  

Er der sket mere??

Anmeld

29. juni 2012

babymus77

Sådan har jeg også haft det mange gange pÅ det sidste, så det er nok go træning for krop;-)

Anmeld

29. juni 2012

Mimic

min krop lavede akkurat samme nummer da jeg var omkring 15 dage før termin, fik at vide ved jordemoderen at det er meget normalt at kroppen laver en "udrensning" inden en fødsel, jeg fødte dagen efter

held og lykke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.