Det var da skide ubehageligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

AnnaK89

Madam Blå skriver:

Jeg håber, at det siger plask inden i morgen Kunne være sjovt at ramme terminsdagen.

Det kunne det  

Tak for de  fingre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

samantha1986

Det er jo ikke ved alle vandet går. Så mon ikke det er lidt veer du er ved at have. Der sad mine i hvert fald. Jeg var også øm ligesom dig men ved mig endte vandet med at gå og veer kom med det samme. Mit gik meget stærkt skal det lige siges

Anmeld

28. juni 2012

Kay

AnnaKJ skriver:

Det gør jeg også

Kan jo næsten heller ikke vente mere

kan jeg godt forstå...

jeg glæder mig også til vores lille basse kommer ud... men ´det er jo lige tidligt nok at håbe det sker nu

Anmeld

28. juni 2012

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
AnnaKJ skriver:

Ja bogstavelig talt (undskyld de kommende detaljer) - føler simpelthen at jeg skal skide hele tiden. 

Har været oppe 2 gange i nat, der skulle tarmene åbenbart tømmes (det gik i en lind strøm ) og 1 gang idag også for små 2 timer siden (også meget let at komme af med), men føler stadig jeg skal på toilet?

Forskellen er blot nu, at jeg føler det som om jeg skal skide en melon når jeg sidder der, og der kommer bare intet  

Har de der mens. smerter foran og så trykker det bare vildt bagpå, ja som om man virkelig skal på toilet!!

Det var da ubehageligt! 

Jamen det tror jeg bestemt er fødslen der er ved at gå i gang - det er vist meget normalt at kroppen starter med at "rense ud" når det er ved at være tid...  Jeg har jo sagt at du føder på vores terminsdato...  Det er super spændende søde Anna - jeg X'er fingre for dig! KRAM 

Anmeld

28. juni 2012

AnnaK89

Kay skriver:

kan jeg godt forstå...

jeg glæder mig også til vores lille basse kommer ud... men ´det er jo lige tidligt nok at håbe det sker nu

Ja det er lidt tidligt (men sådan har vi det vist alle sammen ) - men lige pludselig så er hun på vej

Anmeld

28. juni 2012

Mor til L&S

AnnaKJ skriver:

Jeg er totalt klar 

Vil ikke sige jeg er sådan nervøs, men spændt på hvordan forløbet bliver  

Ja han må da så Hvad er han efterhånden skønnet til?

Dejligt du er klar og spændt - sådan det skal være

For 11 dage siden siden blev han vurderet til 2600 ca, så alt efter hvornår jeg føder tror JM han blir en lille fin str på de 3 kg. Liva var 2900 da hun blev født, så det blir nok også deromkring

Skal til JM på mandag, så er spændt på hvad hun vurdere denne gang

Anmeld

28. juni 2012

AnnaK89

samantha1986 skriver:

Det er jo ikke ved alle vandet går. Så mon ikke det er lidt veer du er ved at have. Der sad mine i hvert fald. Jeg var også øm ligesom dig men ved mig endte vandet med at gå og veer kom med det samme. Mit gik meget stærkt skal det lige siges

Nej det er rigtig  

Bliver lidt øm i maven ind imellem, så håber da det er veer der er på vej  

Anmeld

28. juni 2012

AnnaK89

SØS skriver:

Jamen det tror jeg bestemt er fødslen der er ved at gå i gang - det er vist meget normalt at kroppen starter med at "rense ud" når det er ved at være tid...  Jeg har jo sagt at du føder på vores terminsdato...  Det er super spændende søde Anna - jeg X'er fingre for dig! KRAM 

Håber altså I har ret

Vil så gerne se hende nu  

Men kan mærke at det tynger meget foran - og hun trykker godt ned Bliver lidt øm lidt længere oppe i maven nogen gange, så håber det er veer der er på vej

Anmeld

28. juni 2012

samantha1986

AnnaKJ skriver:

Nej det er rigtig  

Bliver lidt øm i maven ind imellem, så håber da det er veer der er på vej  

Det lyder bestemt som om der snart sker noget. Jeg har også hørt den med at kroppen renser ud op til fødslen. Ved mig var det sådan at jeg lige skulle på wc inden vi skulle afsted og så var det egentlig det. Men havde følelsen af flere gange at skulle på wc uden at der kom noget. 

Anmeld

28. juni 2012

AnnaK89

Mor til Liva skriver:

Dejligt du er klar og spændt - sådan det skal være

For 11 dage siden siden blev han vurderet til 2600 ca, så alt efter hvornår jeg føder tror JM han blir en lille fin str på de 3 kg. Liva var 2900 da hun blev født, så det blir nok også deromkring

Skal til JM på mandag, så er spændt på hvad hun vurdere denne gang

3 kg er super fint

Lærke vejede 3720 g og baby her blev igår skønnet til 3500 g, så det bliver nok også lidt det samme

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.