? om graviditetssukkersyge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

MorEllen

Anonym skriver:

Ja de symptomer har de fleste gravide vidst  

Jeg har de sidste 2 uger taget 4 kg. på (synes jeg er ret vildt, selv sidst i graviditeten) Og når jeg spiser sukker får jeg hjertebanken, nok mest der min nervøsitet ligger.

Tak, jeg vil prøve at ringe i morgen, hellere være på den sikre side 

Neej, det ligger ikke i familien..

Jeg synes ikke det lyder som sukkersyge.. når man har højt blodsukker over tid vil man faktisk tabe sig, og ikke tage så meget på over kort tid. Men nu er du også i en aktiv vokseperiode i din graviditet.. 4 kg på 2 uger er ikke så unormalt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Anonym trådstarter

MyLille skriver:

Jeg synes ikke det lyder som sukkersyge.. når man har højt blodsukker over tid vil man faktisk tabe sig, og ikke tage så meget på over kort tid. Men nu er du også i en aktiv vokseperiode i din graviditet.. 4 kg på 2 uger er ikke så unormalt

Pyha, det gør mig altså lidt rolig! 

Godt man har Baby.dk når man til tider får kørt sig selv lidt op 

Men tror nu alligevel, for en sikkerheds skyld, at jeg lige snakker med lægen i morgen

I min første graviditet tog jeg ikke ret meget på de sidste uger, så derfor synes jeg det er lidt vildt. Men igen, graviditeter er ikke ens

Anmeld

28. juni 2012

MorEllen

Anonym skriver:

Pyha, det gør mig altså lidt rolig! 

Godt man har Baby.dk når man til tider får kørt sig selv lidt op 

Men tror nu alligevel, for en sikkerheds skyld, at jeg lige snakker med lægen i morgen

I min første graviditet tog jeg ikke ret meget på de sidste uger, så derfor synes jeg det er lidt vildt. Men igen, graviditeter er ikke ens

Ja, baby.dk kan godt give nogle gode råd
God idé at kontakte lægen. Det er jo derfor de er der, for at man skal søge råd og vejledning Heller en gang for meget end en gang for lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.