Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
HeidiØ skriver: "En kongelig affære" er rigtig god - den har bare et lille minus; den er simpelthen så lang. Måske den der Snehvide en.. den gad jeg godt se
"En kongelig affære" er rigtig god - den har bare et lille minus; den er simpelthen så lang.
Måske den der Snehvide en.. den gad jeg godt se
tror jeg falder i søvn hvis den er for lang
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Kay skriver: tror jeg falder i søvn hvis den er for lang
Kender jeg godt.. vent til den kommer på dvd
Jeg har lige været inde og se "What to expect when you're expecting" - pisse god film Og tarveligt at sige, for jeg ville nok ikke se den som højgravid (kommer vel an på hvor hormonel du er . )Men når du har født! Så vil jeg anbefale den.
HeidiØ skriver: Kender jeg godt.. vent til den kommer på dvd
ja det tænker jeg også
chael skriver: Ja, helt klart snowwhite and the huntsman. Den er pisse god*C
Ja, helt klart snowwhite and the huntsman. Den er pisse god*C
den lydder også god
Ka+Ma=Be skriver: Jeg har lige været inde og se "What to expect when you're expecting" - pisse god film Og tarveligt at sige, for jeg ville nok ikke se den som højgravid (kommer vel an på hvor hormonel du er . )Men når du har født! Så vil jeg anbefale den.
den går desvære ik her i nærheden ellers ville jeg så gerne se den
Kay skriver: den går desvære ik her i nærheden ellers ville jeg så gerne se den
Øv hvor ærgerligt Det er en rigtig god film. Men så må du se den, når den kommer på dvd! Og når du får tid ;P hehe
Ka+Ma=Be skriver: Øv hvor ærgerligt Det er en rigtig god film. Men så må du se den, når den kommer på dvd! Og når du får tid ;P hehe
jeps
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128