biograf film lige nu??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Kay

nannafrederiksen skriver:

Nu ved jeg ikke helt hvilke film I er til, men kæresten og jeg skal ind og se 21 Jump Street i morgen. Jeg glæder mig rigtig meget, så hvis du er til komediefilm blandet med lidt action, vil jeg anbefale den! 

det er værd at verveje har kigget på den

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har lige været inde og se Men in Black i 3D og syntes den var rigtig god, men ik sjov på samme måde som de gamle.

Har også lige været inde og se Snowwitht and the huntsmen. Syntes den var rigtig god!! Vh stine

Anmeld

28. juni 2012

M (:

Kæresten og jeg har lige set "A dangerous method", og sikke da en skuffelse.. Den lever slet ikke op til det indtryk traileren giver.. 

"Snow white and the huntsmen" var tilgengæld virkelig god! 

Anmeld

28. juni 2012

Kay

StineW79 skriver:

Vi har lige været inde og se Men in Black i 3D og syntes den var rigtig god, men ik sjov på samme måde som de gamle.

Har også lige været inde og se Snowwitht and the huntsmen. Syntes den var rigtig god!! Vh stine

jeg er ik til det der men in black... generalt så er sådan noget med rum halløj ik noget for mig... men har også overvejet den der snow withe

Anmeld

28. juni 2012

Kay

M (: skriver:

Kæresten og jeg har lige set "A dangerous method", og sikke da en skuffelse.. Den lever slet ikke op til det indtryk traileren giver.. 

"Snow white and the huntsmen" var tilgengæld virkelig god! 

se det var rat at vide... så bliver den slettet fra listen... det var nemlig en af dem jeg havde overvejet...

Anmeld

28. juni 2012

M (:

Kay skriver:

se det var rat at vide... så bliver den slettet fra listen... det var nemlig en af dem jeg havde overvejet...

Vi har lige set den her til aften, og vi sidder begge med sådan en "nå"-følelse her efterfølgende.. Virkelig nedern, når man efter 45 minutter ser på hinanden og tænker "Ej, hvor længe varer den?".. 

Anmeld

28. juni 2012

Kay

Vi har lige set den her til aften, og vi sidder begge med sådan en "nå"-følelse her efterfølgende.. Virkelig nedern, når man efter 45 minutter ser på hinanden og tænker "Ej, hvor længe varer den?".. 

ja det er bare nederen... og ret meget spild af tid og penge

Anmeld

28. juni 2012

M (:

Kay skriver:

ja det er bare nederen... og ret meget spild af tid og penge

Ja desværre.. Og ret ærgeligt, når jeg havde glædet mig til at se den! 

Anmeld

28. juni 2012

Kay

Ja desværre.. Og ret ærgeligt, når jeg havde glædet mig til at se den! 

æv...

Anmeld

28. juni 2012

HeidiØ

"En kongelig affære" er rigtig god - den har bare et lille minus; den er simpelthen så lang.

Måske den der Snehvide en.. den gad jeg godt se

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.