VNB skriver:
hihi nej dem kommer du nok ikke lige i forløbig
Har du fundet nogle pæne ventebukser så? Jeg kan nemlig slet ikke finde nogle... og er ved at være sååå træt af at gå i leggins hver dag 
Jeg købte et par fra Mamalicious allerede da jeg var i uge 7, og det er dem jeg kan mærke begynder at stramme lidt helt nedest ved maven. Men dem har jeg været super glad for!! Det er bare normale mørkeblå cowboy bukser. Mener faktisk der er rabat på deres hjemmeside pt. med 50% - Overvejede selv at købe et par nye et nummer større.
Udover det har jeg et par sorte busker fra mamalicious som passer fint, men jeg er skuffet over materialet, fordi det tiltrækker alt hår og fnuller. Og når man har en hvid hund, så skal man bruge fnugrulle konstant.
Og jeg har et par lyse lærredsbukser fra H&M. De er ok til prisen, men istedet for at have sat et stykke elastisk stof på toppen, er det mere bare noget små strækbart stof, med et elastik i toppen, og det gør at det godt kan stramme lidt foroven over maven. Plus de udvider sig en del når man har dem på, og jeg må trække en del op sidst på dagen. MEN min mave er jo heller ikke så stor at den holder elastikken godt op.

Tilgengæld har jeg svært ved at finde t-shirts og toppe. Synes hurtigt at graviditets overdele bliver lidt konet og når maven ikke er større så er de meget store endnu. Men jeg har fået en masse på mine sideben, så de trøjer jeg havde fra før, er lidt for tætsiddende til at det ser godt ud. SÅ jeg er på evig udkig efter spændende muligheder til overdelen
Anmeld