15+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.122 visninger
24 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

Miss BananaHammock

Synes snart ikke jeg kan være i mine først-indkøbte ventebukser som jeg købte da jeg var i uge 6. Kan godt mærke at det flytter sig lidt rundt nu, og bliver en gravid mave istedet for en oppustet og tyk mave.

Har taget 4 kg på, og det er uden at have dyrket særlig meget motion og spist en is eller to for meget - så jeg er ganske tilfreds. Men det hjælper også at jeg er kommet tilbage på arbejdet og går/står 4 - 5 timer, istedet for at ligge på sofaen.
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juni 2012

Muhmi

Miss BananaHammock skriver:

Synes snart ikke jeg kan være i mine først-indkøbte ventebukser som jeg købte da jeg var i uge 6. Kan godt mærke at det flytter sig lidt rundt nu, og bliver en gravid mave istedet for en oppustet og tyk mave.

Har taget 4 kg på, og det er uden at have dyrket særlig meget motion og spist en is eller to for meget - så jeg er ganske tilfreds. Men det hjælper også at jeg er kommet tilbage på arbejdet og går/står 4 - 5 timer, istedet for at ligge på sofaen.

Sååe nu begynder man da at kunne se en fin lille babybule... rigtig fin

Anmeld

30. juni 2012

Miss BananaHammock

Muhmi skriver:

Sååe nu begynder man da at kunne se en fin lille babybule... rigtig fin

Tak

Anmeld

30. juni 2012

Pige2009

Fin lille mave

Anmeld

30. juni 2012

Miss BananaHammock

Baagøe skriver:

Fin lille mave

Tak

Anmeld

30. juni 2012

baby84

Miss BananaHammock skriver:

Jubiii..DU ER GRAVID!! Er så sjældent herinde så havde slet ikke set det. Kæmpe tillykke. det er fantastisk. Hat i været til smugkigsscanning hvor i kunne se køn??

KH

Louise (der tidligere var i behandlingsgruppen)

Anmeld

30. juni 2012

nielsen80

Så smuk søde, håber alt er vel og det ikke har været for hårdt at returnere på arbejdet.

Anmeld

30. juni 2012

Miss BananaHammock

baby84 skriver:

Jubiii..DU ER GRAVID!! Er så sjældent herinde så havde slet ikke set det. Kæmpe tillykke. det er fantastisk. Hat i været til smugkigsscanning hvor i kunne se køn??

KH

Louise (der tidligere var i behandlingsgruppen)

Ja det lykkes endelig efter 2 forsøg med IVF - men det føles jo som evigheder siden vi fik to streger - selvom det jo er under 3 mdr. Der sker bare SÅ meget

Nej vi har haft 2 stk. TS på klinikken, også NF. Men vi har booket en kønsscanning om 2 uger, så der får vi forhåbentlig svar Er SÅ spændt på hvad vi skal have og glæder mig til at kunne begynde at købe lidt tøj og sager.

Håber du har det godt!

Anmeld

30. juni 2012

Miss BananaHammock

nielsen80 skriver:

Så smuk søde, håber alt er vel og det ikke har været for hårdt at returnere på arbejdet.

Tak søde Det har været fysisk hårdt at komme tilbage - og får så ondt i ben, balder og haleben. Men har heldigvis kun ca. 20 timer om ugen, da lægen ville have mig som deltidssygemeldt. Kunne heller ikke ha' klaret 37 timer! Men for at det ikke bliver værre og at det ikke ender i BL.

Hvordan går det med dig? Hvornår har du termin?

Anmeld

30. juni 2012

VNB

hvor er du fin! Man kan sagtens se baby-bulen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.