Kloster skriver:
Puhha... Følte lige et lille angreb der. Håber ikke det var meningen. Var blot for at høre, hvad tanker man havde gjort sig, når man vælger dette.
At jeg blev skuffet, er ikke ensbetydende med, at jeg blev sur. Jeg havde nok bare forventet at min (dengang) bedste veninde, ville tage mig med i sine glæder og drømme.
De valgte et "offentligt" bryllup fra pga polterabend. Hendes mand havde nemlig nogle ret vilde venner, så derfor...
Men ærligt, så sætter vi bare forskellige ting højt i livet... Også hvad andre folk tænker.
Her vil jeg skynde mig at sige, jeg ikke går og tænker på, hvad andre folk tænker, men jeg går nok bare meget op i traditioner. Fx ved jeg hvor stolt min far var, da hans enester datter skulle gives væk. Det ville jeg ikke gøre uden ham.
Vores bryllup var et meget billigt bryllup (16.000,-) men vi fik alt hvad der betød noget for os.

Kloster
Uhh det var ikke et angreb. Bare et lille opstød fordi jeg i min familie har haft store problemer med folk der blev rigtig "harme" og sure fordi at min fætter og hans kone blev gift uden at sige det.
Men dejligt at du ikke blev det.

Altså selv om i holdt et bryllup til 16.000 kr. så er det da sørme også mange penge, som det jo ikke lige er sikkert at alle har! Hvis vi ville giftes
lige nu, så ville vi i alt fald ikke lige have 16.000 kr. parat til at fyre af.
Anmeld