Endnu et spørgsmål ang feriepenge :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Sifling skriver:

Hmm, skal lige være sikker på jeg forstod det rigtigt
Du sik dine feriepenge i mens du fik barselsdagspenge fra komunen, eller imens du fik dem fra arbejdet?

jeg fik mine feriepenge mens jeg fik barselsdagpenge fra kommunen da jeg ikke havde mulighed for at afholde ferie efter endt barsel.

Det med feriepenge mens jeg arbejdede var før blev gravid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Sifling

mor:) skriver:

jeg fik mine feriepenge mens jeg fik barselsdagpenge fra kommunen da jeg ikke havde mulighed for at afholde ferie efter endt barsel.

Det med feriepenge mens jeg arbejdede var før blev gravid

Jamen jeg står jo i samme situation Men jeg er jo ikke ansat på mit arbejde mere, fordi jeg skal studere? ej det her er indviklet!

Anmeld

28. juni 2012

Sifling skriver:

Jamen jeg står jo i samme situation Men jeg er jo ikke ansat på mit arbejde mere, fordi jeg skal studere? ej det her er indviklet!

i princippet har det jo intet med dit arbejde at gøre og hvorvidt du er ansat. Hvis du har borgerservice i nærheden kan du lige kigge forbi og fortælle dem at du ikke har mulighed for at afholde ferie, så kan de fortælle dig hvordan du gør så det ikke har nogen indvirkning på dine barselsdagpenge.

Jeg spurgte mit arbejde hvad jeg skulle gøre fordi jeg stadig er ansat (siger dog op den næste måned)

Anmeld

28. juni 2012

Sifling

mor:) skriver:

i princippet har det jo intet med dit arbejde at gøre og hvorvidt du er ansat. Hvis du har borgerservice i nærheden kan du lige kigge forbi og fortælle dem at du ikke har mulighed for at afholde ferie, så kan de fortælle dig hvordan du gør så det ikke har nogen indvirkning på dine barselsdagpenge.

Jeg spurgte mit arbejde hvad jeg skulle gøre fordi jeg stadig er ansat (siger dog op den næste måned)

Hmm ja okay Vil jeg gøre så!
Tusind tak for hjælpen!!

Anmeld

28. juni 2012

Sifling skriver:

Hmm ja okay Vil jeg gøre så!
Tusind tak for hjælpen!!

Så lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.