Hvad skal man undgå i graviditeten? Gode råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. juni 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

skulle nok havde været mere spesefik og skrevet råt kød og rå æg...

NÅH hehe

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Kay

Mor til Ella skriver:

NÅH hehe

ja hoved er ik helt med i dag... har ik sovet så godt... kroppen opføre sig ret dumt om aftenen og natten i øjeblikket...

Anmeld

28. juni 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

ja hoved er ik helt med i dag... har ik sovet så godt... kroppen opføre sig ret dumt om aftenen og natten i øjeblikket...

Ja, jeg har så en datter der lige pludselig har fundet på at vil have mad hele tiden om natten og bøvler rundt i vuggen

Anmeld

28. juni 2012

Kay

Mor til Ella skriver:

Ja, jeg har så en datter der lige pludselig har fundet på at vil have mad hele tiden om natten og bøvler rundt i vuggen

ja så bliver man også træt...

Anmeld

28. juni 2012

FruK

Kay skriver:

brie hvis den er lavet af upastoriseret mælk....

Det er vist i det hele taget ost lavet af upasteoriseret mælk.

Jeg begrænser kaffe-og cola indtag (på grund af koffein).

Anmeld

28. juni 2012

scarina

så sidder jeg lige her og hygger med en rugbrøds mad med brie og er gravid, meen viste ikke man ikke måtte spise det, nu ryger resten af maden ud øv øv elsker ellers brie. 

jeg har også hørt at light ting ikke er så gode, da en af de stoffer man ofte bruger når det er light, kan være skadelige for barnet, men jeg ved ikke hvor meget hold det er i det, fik det afvide af en veninde der har været gravid.

Anmeld

28. juni 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil
marinah skriver:

så sidder jeg lige her og hygger med en rugbrøds mad med brie og er gravid, meen viste ikke man ikke måtte spise det, nu ryger resten af maden ud øv øv elsker ellers brie. 

jeg har også hørt at light ting ikke er så gode, da en af de stoffer man ofte bruger når det er light, kan være skadelige for barnet, men jeg ved ikke hvor meget hold det er i det, fik det afvide af en veninde der har været gravid.

Din brie er næsten helt sikkert pastauriseret, det er de næsten altid i dk. Kig på pakken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.