Hvad skal man undgå i graviditeten? Gode råd søges!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
16 svar
0 synes godt om
28. juni 2012

M&N

Hej tøser.

Jeg er jo gået hen og blevet gravid igen  Fandt ud af jeg var gravid for 2 dage siden og er ca. 5-6 uger henne!

Jeg søger nogle råd, udover det jeg selv har styr på, om der er noget jeg har glemt, så må I gerne komme på banen! 

Jeg ryger ikke, jeg drikker ikke, min kæreste ryger ikke, vi spiser økologisk, og næsten ikke slik Kun en gang i mellem.

Jeg bader kun i Neutral/Grøn Balance mv, til mit år og krop, bruger ikke parfume, deo er uden også fra Neutral, bruger kun mascara, men det er ikke hver dag.

Jeg skal ud og købe folsyre idag da de GraVitamin ikke lige var mig i sidste graviditet, ellers har jeg jern og kalk fra GraVitamin også.

Noget jeg mangler?

Farver selvfølgelig ikke hår, neglelak, og vaske/skyllemiddel er uden parfume/parabener osv, men det var også før jeg blev gravid, for at skåne mig selv og miljøet.

Kom gerne med noget jeg har glemt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juni 2012

Kay

brie hvis den er lavet af upastoriseret mælk.... røde bøffer og rådt kød og æg...

hmmm ellers tror jeg ik der var noget

Anmeld

28. juni 2012

Annana89

Ingen lever og helst heller ikke rovfisk.

Anmeld

28. juni 2012

tarkoflen

Kay skriver:

brie hvis den er lavet af upastoriseret mælk.... røde bøffer og rådt kød og æg...

Hvorfor må man ikke spise røde bøffer og æg? Det synes jeg ikke jeg har hørt før?

Men jeg er også stadig ny og ikke gravid endnu

Anmeld

28. juni 2012

M&N

Annana89 skriver:

Ingen lever og helst heller ikke rovfisk.

Okay, tak. Må man så heller ikke spise leverpostej? Ikke fordi jeg spiser det, for det gør jeg ikke, men for andre? 

Anmeld

28. juni 2012

M&N

Kay skriver:

Tak 

Anmeld

28. juni 2012

LauraL

BabyWish2012 <3 skriver:

Okay, tak. Må man så heller ikke spise leverpostej? Ikke fordi jeg spiser det, for det gør jeg ikke, men for andre? 

Jo man må gerne spise leverpostej... Grunden til man ikk må spise lever er pga det store indhold af A-vitamin....

Anmeld

28. juni 2012

Mor til Ella

Kay skriver:

Æg????

Anmeld

28. juni 2012

Kay

tarkoflen skriver:

Hvorfor må man ikke spise røde bøffer og æg? Det synes jeg ikke jeg har hørt før?

Men jeg er også stadig ny og ikke gravid endnu

rå æg det er fordi når kød og æg ikke er "gennem stægt" kan der være nogle bakterier i der kan skade fosteret

Anmeld

28. juni 2012

Kay

Mor til Ella skriver:

Æg????

skulle nok havde været mere spesefik og skrevet råt kød og rå æg...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.