Hvorfor sover han pludselig så dårligt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.554 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

RiUL

Min Oliver på 9 mdr, har de sidste 2 mdr sovet SÅ uroligt! Han vågner hver 2. time hele natten igennem, vågner og græder/piver.

Jeg har prøvet at putte ham senere, uden effekt.

Prøvet at give vand om natten, inden natten, uden effekt.

Han bliver stadig ammet (en del) Han er ikke sulten, når han vågner om natten, men han skal op til mig og ligge, og die ved mit bryst, ellers bryder han ud i voldsom gråd (bruger ikke sut)

Hvorfor sover han pludselig så dårligt og uroligt? Jeg er træt, og vil virkelig gerne sove lidt mere end 2 timer i træk  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Michael healer

RiUL skriver:

Min Oliver på 9 mdr, har de sidste 2 mdr sovet SÅ uroligt! Han vågner hver 2. time hele natten igennem, vågner og græder/piver.

Han bliver stadig ammet (en del) Han er ikke sulten, når han vågner om natten, men han skal op til mig og ligge, og die ved mit bryst, ellers bryder han ud i voldsom gråd (bruger ikke sut)

Hvorfor sover han pludselig så dårligt og uroligt? Jeg er træt, og vil virkelig gerne sove lidt mere end 2 timer i træk  

Har du ændret ved noget ? flyttet hans seng ? eller noget andet der er ændret da det begyndte ?

Anmeld

27. juni 2012

modesty

Det er helt normalt. Alle i min mødregruppe har været igennem sådan en periode på mindst et par måneder, og de fleste af os gennemgår den stadig (vores børn er mellem 8 og 9 mdr.).

Det eneste jeg kan foreslå er at prøve at give ham en substitut for dit bryst. Noget som han selv kan finde trøst i og på den måde finde roen og søvnen selv. Som f.eks et sovedyr eller en nusseklud.

Anmeld

28. juni 2012

RiUL

modesty skriver:

Det er helt normalt. Alle i min mødregruppe har været igennem sådan en periode på mindst et par måneder, og de fleste af os gennemgår den stadig (vores børn er mellem 8 og 9 mdr.).

Det eneste jeg kan foreslå er at prøve at give ham en substitut for dit bryst. Noget som han selv kan finde trøst i og på den måde finde roen og søvnen selv. Som f.eks et sovedyr eller en nusseklud.

Puha, dejligt at høre 

Synes bare ikke at min mødregruppe har oplevet det, og slet ikke så længe

Men  for at nætterne snart bliver bedre

Anmeld

23. juli 2012

Filippa & Liva

Det er helt normalt.  Han er lige i alderen hvor seperationsangsten begynder og han er ved at finde ud af at han er et individ og ikke hænger sammen med moar.

Anmeld

24. juli 2012

RiUL

BigBabyWish skriver:

Det er helt normalt.  Han er lige i alderen hvor seperationsangsten begynder og han er ved at finde ud af at han er et individ og ikke hænger sammen med moar.

Men varer det i 3 måneder? 

Jeg er så træt, sover ikke mere end 2-3 timer i træk om natten.. Puha

Anmeld

24. juli 2012

modesty

RiUL skriver:

Her har det varet siden min dreng var 4 mdr. og det fortsætter stadig. Han er 9 mdr. nu. 4 ud af 6 børn i mødregruppen har det på samme måde.

Anmeld

24. juli 2012

Clisolka

BigBabyWish skriver:

Anmeld

29. juli 2012

Filippa & Liva

RiUL skriver:

uha, det skal jeg ikke kunne sige.

tror det er meget forskelligt fra barn til barn hvor længe den periode varer, men kan godt forstå du er træt! håber snart det vender!

Anmeld

29. juli 2012

ott

RiUL skriver:

Jeg ville få tjekket ørerne, for det ku' godt lyder som mellemørebetændelse. Få det undersøgt om ikke andet for at udelukke det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.