Ved ikke om jeg skal være bekymret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

Sørens

Masig skriver:

Ja det er rigtig træls.. Kender det godt... Hvad med at gå nogle små ture et par gange om dagen? Ikke noget vildt, og ikke for længe, men bare lige en 15-20 min ad gangen... Synes det hjælper lidt på smerterne her, til gengæld får jeg så plukveer af det, men det er bare enten eller...

ja det kunne jeg jo prøve! Tak for rådet. Håber alt går godt for dig den sidste tid!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Masig

Sørens skriver:

ja det kunne jeg jo prøve! Tak for rådet. Håber alt går godt for dig den sidste tid!

I lige måde

Anmeld

27. juni 2012

Bellas Mor

Sørens skriver:

Jeg har de sidste 3 dage haft mange plukveer og været meget øm i bækkenet og i maven. Jeg sover VILDT dårligt pga smerter når jeg vender mig (kan overhovedet ikke sove på ryggen)...jeg kan absolut INTET! ALT gør ondt!

Er det bare normalt i uge 31? Eller burde jeg snakke med læge eller JM?

Hvad tror I ?

Ps. Jeg har bækkenløsning.

Hejsa,

Jeg har starten på bækkenløsning, og har svært ved at komme op af sengen om morgenen, pga smerter. Jeg blev fyret i maj, pga graviditet og går derfor hjemme. Jeg synes det er svært at komme igang om morgenen, når min kæreste og datter er taget afsted.

Jeg har dårlig samvittighed, for ville ønske jeg kunne holde min datter hjemme, så vi kunne hygge os. Men jeg kan simpelthen ikke holde til det. Jeg kan ikke lege med hende, lige så meget som tidligere.

Men når jeg føler overskud, så holder vi hygge-hjemme-dag. Hvor vi bager, går på legeplads og besøger legekammerater.

Så kender det med at ryge helt ned. Men det vender jo så snart den bette kommer  Det trøster jeg mig med.

Op med humøret..

Knus herfra

Anmeld

27. juni 2012

Mor1012

Sørens skriver:

Jeg har de sidste 3 dage haft mange plukveer og været meget øm i bækkenet og i maven. Jeg sover VILDT dårligt pga smerter når jeg vender mig (kan overhovedet ikke sove på ryggen)...jeg kan absolut INTET! ALT gør ondt!

Er det bare normalt i uge 31? Eller burde jeg snakke med læge eller JM?

Hvad tror I ?

Ps. Jeg har bækkenløsning.

jeg har det på samme måde, dog kan jeg godt sove på ryggen er 34 uger henne

Anmeld

28. juni 2012

Sørens

Bellas Mor skriver:

Hejsa,

Jeg har starten på bækkenløsning, og har svært ved at komme op af sengen om morgenen, pga smerter. Jeg blev fyret i maj, pga graviditet og går derfor hjemme. Jeg synes det er svært at komme igang om morgenen, når min kæreste og datter er taget afsted.

Jeg har dårlig samvittighed, for ville ønske jeg kunne holde min datter hjemme, så vi kunne hygge os. Men jeg kan simpelthen ikke holde til det. Jeg kan ikke lege med hende, lige så meget som tidligere.

Men når jeg føler overskud, så holder vi hygge-hjemme-dag. Hvor vi bager, går på legeplads og besøger legekammerater.

Så kender det med at ryge helt ned. Men det vender jo så snart den bette kommer  Det trøster jeg mig med.

Op med humøret..

Knus herfra

Åååh det kender jeg godt! Jeg har også bare så svært ved at komme igang...mest fordi at jeg alligevel ikke kan andet end en lillebitte gåtur før jeg får mega smerter!!! Men ja der er jo "kun" 2 måneder tilbage til han kommer ud til mig!! Kan SLET IKKE vente

Tak for dit svar! Godt at vide at man ikke er alene!

Anmeld

28. juni 2012

Sørens

Emilie2010 skriver:

jeg har det på samme måde, dog kan jeg godt sove på ryggen er 34 uger henne

Uuuh du er heldig! Jeg får kvalme efter 5-10 minutter på ryggen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.