Ved ikke om jeg skal være bekymret???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

899 visninger
15 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Sørens

Jeg har de sidste 3 dage haft mange plukveer og været meget øm i bækkenet og i maven. Jeg sover VILDT dårligt pga smerter når jeg vender mig (kan overhovedet ikke sove på ryggen)...jeg kan absolut INTET! ALT gør ondt!

Er det bare normalt i uge 31? Eller burde jeg snakke med læge eller JM?

Hvad tror I ?

Ps. Jeg har bækkenløsning.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Sørens

???

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Sørens skriver:

Jeg har de sidste 3 dage haft mange plukveer og været meget øm i bækkenet og i maven. Jeg sover VILDT dårligt pga smerter når jeg vender mig (kan overhovedet ikke sove på ryggen)...jeg kan absolut INTET! ALT gør ondt!

Er det bare normalt i uge 31? Eller burde jeg snakke med læge eller JM?

Hvad tror I ?

Ps. Jeg har bækkenløsning.

Bortset fra bækkenløsning og bækkensmerter har jeg det på samme måde og har haft det ca to uger tror jeg... har SÅ ondt ALLE steder, kan ikke ligge ned, kan ikke sidde, kan ikke stå, kan ingenting uden det gør ondt og får slet ikke sovet om natten.. Tror desværre ikke der er så meget at gøre ved det, men jeg er også ved at gå ud af mit gode skind efterhånden...

Anmeld

27. juni 2012

Sørens

Masig skriver:

Bortset fra bækkenløsning og bækkensmerter har jeg det på samme måde og har haft det ca to uger tror jeg... har SÅ ondt ALLE steder, kan ikke ligge ned, kan ikke sidde, kan ikke stå, kan ingenting uden det gør ondt og får slet ikke sovet om natten.. Tror desværre ikke der er så meget at gøre ved det, men jeg er også ved at gå ud af mit gode skind efterhånden...

Har du snakket med nogen om det?

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Sørens skriver:

Nej skal til JM næste fredag så regner med at nævne det der, hvis det fortsætter...

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Sørens skriver:

Jo forresten har ldit rigtig meget af plukveer i lang tid, siden omkring uge 20, og har snakket med både JM og lægen om det og de siger jeg skal slappe mere af, men det virker ikke rigtigt, får dem af bare at rejse mig fra sofaen, så det er ikke så nemt med det, men dem har jeg altså som sagt haft længe uden det har haft anden betydning end at det var ubehageligt og til tider gjorde lidt ondt, men der er ikke sket noget ved det...

Anmeld

27. juni 2012

Sørens

Masig skriver:

Nej skal til JM næste fredag så regner med at nævne det der, hvis det fortsætter...

Ok. Jeg skal til lægen om en uge, så der kan jeg også spørge. For mig er det også bare det psykiske oveni (med at være alene dagen lang og ikke kunne lave noget aktivt) der tærer på mig!Er lidt bange for at få en depression da jeg har haft det tidligere!

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Sørens skriver:

Ok. Jeg skal til lægen om en uge, så der kan jeg også spørge. For mig er det også bare det psykiske oveni (med at være alene dagen lang og ikke kunne lave noget aktivt) der tærer på mig!Er lidt bange for at få en depression da jeg har haft det tidligere!

Kender det alt for godt, jeg er også alene hele dagen og kæresten er for træt til noget når han kommer hjem... Det kan være rigtig deprimerende og frustrerende og når man så har ondt oveni gør det det ikke meget bedre... Men tror desværre ikke man kan gøre så meget andet end at prøve at finde en hobby eller noget man kan tage sig til..

Anmeld

27. juni 2012

Sørens

Masig skriver:

Kender det alt for godt, jeg er også alene hele dagen og kæresten er for træt til noget når han kommer hjem... Det kan være rigtig deprimerende og frustrerende og når man så har ondt oveni gør det det ikke meget bedre... Men tror desværre ikke man kan gøre så meget andet end at prøve at finde en hobby eller noget man kan tage sig til..

Ja men det er bare så begrænset hvad jeg kan...læse, se tv, høre radio...kan ikke sidde ved vores computer fordi det gør ondt i ryggen og vi har ingen bærbar... jeg er blevet anbefalet at stoppe svømningen da man ikke kan styre hvornår man gør en forkert bevægelse så...øv det er svært!

Anmeld

27. juni 2012

Masig

Sørens skriver:

Ja men det er bare så begrænset hvad jeg kan...læse, se tv, høre radio...kan ikke sidde ved vores computer fordi det gør ondt i ryggen og vi har ingen bærbar... jeg er blevet anbefalet at stoppe svømningen da man ikke kan styre hvornår man gør en forkert bevægelse så...øv det er svært!

Ja det er rigtig træls.. Kender det godt... Hvad med at gå nogle små ture et par gange om dagen? Ikke noget vildt, og ikke for længe, men bare lige en 15-20 min ad gangen... Synes det hjælper lidt på smerterne her, til gengæld får jeg så plukveer af det, men det er bare enten eller...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.