Irriterende vane - ARGH!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. maj 2009

Tynen

Stella har fået den virkelig nederen ide at tygge sin mad rigtig godt og derefter åbne munden på vid gab og lade det falde ud.
Hun gør det samme når hun drikker - Tager en ordentlig tår og åbner munden så jeg kan få lov at skifte trøje for 5. gang den dag

Jeg er virkelig ved at eksplodere når hun gør det!!
Er hun den eneste?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2009

Loggidut

niks, dog er vores problem lidt anderledes, for her handler det om drikkevaner, hun tager f.eks mælk i munden, og holder det der, og forsøger at lade være med at grine...man kan se det på hende, mælk ind og så begynder smilehullerne at komme, og det ender jo altid galt...pisse irreterende, men åbenbart nogle vaner de skal igennem.

Anmeld

3. maj 2009

ivfmarie

Tynen skriver:

Stella har fået den virkelig nederen ide at tygge sin mad rigtig godt og derefter åbne munden på vid gab og lade det falde ud.
Hun gør det samme når hun drikker - Tager en ordentlig tår og åbner munden så jeg kan få lov at skifte trøje for 5. gang den dag

Jeg er virkelig ved at eksplodere når hun gør det!!
Er hun den eneste?

Sådan har det altis været her.. nu er jeg holdt op med at skifte tøj. Vaskemaskinen lavede sit-down-strejke!

Anmeld

3. maj 2009

Ny mor

Grrrr...det kan Marius også finde på - og så griner ham. Det er såååå provokerende Jeg tror virkelig han prøver mig af for tiden.....

Birgitte og en evig plettet Marius.....suk....

Anmeld

3. maj 2009

Joan ( Smallie )

Niels gør det også sommetider dog ikke så tit mere. Jeg begyndte med at give ham en advarsel om engang til og så var han færdig med at spise. Og når han så gjorde det igen ja så røg han ned og fik ikke mere at spise og tror mig det hjalp på min lille madglade søn.

Joan

Anmeld

3. maj 2009

bette

åh det lyder belastende... men kender det desværre godt..
i vores tilfælde putter mikkel altid sin mad i sit glas med vand eller lign. og forsøger derefter at drikke det.. og når det er klamt nok for ham.. hælder han det ud på tallerkenen og klasker sin hånd ned i det... aaaddd altså..

og det hele tager faktisk kun et split sek. før han har gjort det..
er lidt træt af at skælde ud hele tiden

Anmeld

4. maj 2009

Nadi

Ollie gør nøjagtig det samme!! Dog ikke med drikkevarene, det ryger godt nok indebords.
Den vane har han bare haft længe!!!!!

Det er noget gris

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.