Jeres værste date :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg var på date med en jeg havde mødt på en café. Han var guitarist, det var min første date og jeg var ny i byen. Vi tog et sted hen hvor de spillede livemusik (ikke særligt godt, nogle unge fyre som ikke havde spillet så længe), og da vi gik møder vi på vejen ud det band som spillede, jeg smiler da vi går forbi og siger "tak for i aften - det lød rigtig godt"... Jeg ved nemlig selv hvordan det er når man er ny i "faget" - det er rart med lidt opmuntring... Min date taler ikke til mig (svarer ikke når jeg taler til ham) 5 minutter efter mens vi følges ad og da jeg tilsidst spørger til hvad der er galt eksploderede han i et hysterisk anfald af en anden verden og beskyldte mig for at have flirtet med de to musikere og at han synes det var latterligt at jeg roste dem da det jo tydeligvis lød af helvede til

Jeg får dæmpet ham ned og af en eller anden grund som står totalt tåget for mig i dag (det er 5 år siden) får han alligevel lov til at komme med hjem... Da vi ligger nøgne og skal til at gå i gang med... ja... bryder han pludselig grædende sammen - han sidder så i et kvarter splitterravende nøgen på min sengekant og flæber - da jeg forsigtigt lægger hånden på hans ryg og siger at jeg ikke rigtig forstår hvad der sker og om han ikke hellere må tage hjem til sig selv eksploderer han igen "NEJ du fatter nemlig IKKE en skid!!!" og tuder videre... Til sidst lægger han sig i fosterstilling i sengen og falder i søvn... Behøver jeg at sige at jeg gik mig en laaaang tur og da jeg kom hjem var han heldigvis gået og kom aldrig tilbage.... PSYCHO!!!! Efter det har ventede jeg 3 år før jeg turde date nogen som helst igen jeg ikke kendte i forvejen....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2009

Lise

Rosa skriver:

Jeg var på date med en jeg havde mødt på en café. Han var guitarist, det var min første date og jeg var ny i byen. Vi tog et sted hen hvor de spillede livemusik (ikke særligt godt, nogle unge fyre som ikke havde spillet så længe), og da vi gik møder vi på vejen ud det band som spillede, jeg smiler da vi går forbi og siger "tak for i aften - det lød rigtig godt"... Jeg ved nemlig selv hvordan det er når man er ny i "faget" - det er rart med lidt opmuntring... Min date taler ikke til mig (svarer ikke når jeg taler til ham) 5 minutter efter mens vi følges ad og da jeg tilsidst spørger til hvad der er galt eksploderede han i et hysterisk anfald af en anden verden og beskyldte mig for at have flirtet med de to musikere og at han synes det var latterligt at jeg roste dem da det jo tydeligvis lød af helvede til

Jeg får dæmpet ham ned og af en eller anden grund som står totalt tåget for mig i dag (det er 5 år siden) får han alligevel lov til at komme med hjem... Da vi ligger nøgne og skal til at gå i gang med... ja... bryder han pludselig grædende sammen - han sidder så i et kvarter splitterravende nøgen på min sengekant og flæber - da jeg forsigtigt lægger hånden på hans ryg og siger at jeg ikke rigtig forstår hvad der sker og om han ikke hellere må tage hjem til sig selv eksploderer han igen "NEJ du fatter nemlig IKKE en skid!!!" og tuder videre... Til sidst lægger han sig i fosterstilling i sengen og falder i søvn... Behøver jeg at sige at jeg gik mig en laaaang tur og da jeg kom hjem var han heldigvis gået og kom aldrig tilbage.... PSYCHO!!!! Efter det har ventede jeg 3 år før jeg turde date nogen som helst igen jeg ikke kendte i forvejen....

Sikke en historie Festlig fyr!

Nej, han lyder som et rigtig dårligt bekendtskab, så det var godt du kom af med ham igen...

Anmeld

3. maj 2009

lonemus

Jeanne skriver:

Det har jeg heller ikke

Heller ikke mig!!

Anmeld

3. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Lise skriver:

Sikke en historie Festlig fyr!

Nej, han lyder som et rigtig dårligt bekendtskab, så det var godt du kom af med ham igen...

Ja, det er mig stadig en gåde hvorfor jeg overhovedet lod ham følge med hjem - han skulle have fået rødt kort allerede ved det første hysteriske anfald...

Men senere stødte jeg på en af hans bekendte i byen som fortalte mig at jeg slet ikke var den eneste pige der var blevet udsat for hans... hm... personlighed... Og nu bor han vidst i Kbh - så Sjællands piger - pas på!!!!

Anmeld

3. maj 2009

Lise

Rosa skriver:

Og nu bor han vidst i Kbh - så Sjællands piger - pas på!!!!

UHH

Anmeld

4. maj 2009

baby2010

Jeg har været på så mange dårlige dates, at jeg slet ikke ved hvor jeg skal begynde...

Skal jeg vælge at fortælle om dengang jeg som helt ung blev inviteret i svømmehallen, hvorefter jeg skulle se "tennisbanerne" bag svømmehallen, men i stedet blev vist om bag ved hallen, hvor han troede, at jeg ville have sex, så han forsøgte at klæde mig af!?!?!

Eller skal jeg fortælle om dengang jeg var på date med en fra dating, hvor jeg var så heldig at sidde hele aftenen hjemme hos ham og se billeder af ham selv? Da jeg gerne ville hjem, blev han så sur over, at jeg ikke blev og lavede den dyre... Utroligt...

Eller hvad med den gang jeg lejede et værelse hos en fyr, da jeg manglede et sted at bo efter et brud med en kæreste, jeg boede sammen med, og han forsøgte at komme i kanen med en storflæbende lille mig med kærestesorger?!

Kort fortalt: rigtig mange idioter, også mange af dem, som var nærige, uhøflige osv., og jeg, som andre her på tråden, fandt mig i aaaaalt for meget!

Pyh, der er nok at tage af, heldigvis kom jeg til sidst på mit livs date, men en vidunderlig gentleman som jeg er kæreste med i dag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.