Jeg har været på så mange dårlige dates, at jeg slet ikke ved hvor jeg skal begynde...
Skal jeg vælge at fortælle om dengang jeg som helt ung blev inviteret i svømmehallen, hvorefter jeg skulle se "tennisbanerne" bag svømmehallen, men i stedet blev vist om bag ved hallen, hvor han troede, at jeg ville have sex, så han forsøgte at klæde mig af!?!?!
Eller skal jeg fortælle om dengang jeg var på date med en fra dating, hvor jeg var så heldig at sidde hele aftenen hjemme hos ham og se billeder af ham selv? Da jeg gerne ville hjem, blev han så sur over, at jeg ikke blev og lavede den dyre... Utroligt...
Eller hvad med den gang jeg lejede et værelse hos en fyr, da jeg manglede et sted at bo efter et brud med en kæreste, jeg boede sammen med, og han forsøgte at komme i kanen med en storflæbende lille mig med kærestesorger?!
Kort fortalt: rigtig mange idioter, også mange af dem, som var nærige, uhøflige osv., og jeg, som andre her på tråden, fandt mig i aaaaalt for meget!
Pyh, der er nok at tage af, heldigvis kom jeg til sidst på mit livs date, men en vidunderlig gentleman som jeg er kæreste med i dag
Anmeld