Jeres værste date :o)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.514 visninger
15 svar
0 synes godt om
3. maj 2009

Diana...

Hej Piger

Jeg er lidt nys om hvordan jeres værste date forløb

min værste date:

Det var en jeg havet skrevet med på dating, han var fra jylland og jeg fra københavn. når men han ville gerne invitere mig ud at spise og i biografen i københavn og han skulle nok betale sagde han, jamen det var jo så fint vi mødtes så inde i københavn og gik sammen hen og hentet billetterne til filmen, da vi så kommer op for at bestille og betale og hun siger beløbet står han bare og glor på mig og blev ved hmm tænkte jeg at så tager jeg da bare pungen op og betaler (selv om han havet sagt han ville betale) nåå men da jeg så havet betalt siger han så at han nok skulle betale for maden ja ja det var fint nok. Vi gik hen til resturanten og fik noget at spise, men vi sider at spiser begynder han at svine to døve til der sad ved siden af DET VAR SÅ PINLIGT det forstod jo godt hvad han sagde for de kunne jo godt mund aflæse og jeg sagde pænt undskyld på deres vegne da vi gik senere. nåå men da vi var færdige med at spise beder han om regningen og når den kommer skubber han den hen til mig jeg lad som ingen ting og snakker bare vider til sidst siger han så skal du ikke betale den regning så vi kan komme videre? hmm tænkte jeg så igen igen jamen så tager jeg da bare pungen op og betaler igen, jeg havet mest bare lyst til at smutte men jeg havet det os lidt sådan at jeg havet sgu betalt det hele så jeg skulle bare se den film. vi tog så i biografen og jeg kom heldigvis til at side ved siden af nogen sjove lækre fyre så dem flirtet jeg lidt med Det synes min date så var meget upassende men det var jeg sgu lidt lige glad med. da filmen var slut sagde jeg at jeg ville tage hjem alene nu. han skrev så dagen efter at han synes det var en god date og han glædet sig til vi skulle ses igen hmm min pung synes så ikke det var en god date så jeg sagde at det var sidste gang vi skulle ses mest pga at hun kunne finde på at side og bagtale 2 døve ved nabo boret så åbent lyst det blev jeg sgu ked af. og ja selvfølgelig var jeg os fattig resten af måneden.

Det var så min date.

må jeg høre jeres

Knus Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. maj 2009

Lusi

Min værste date var også med en fra nettet. Han inviterede mig også i biffen og ud og spise og vi skulle mødes i kbh.
Vi mødtes på hovedbanen og gik hen i palads for at købe billetterne, men vi skulle vente en time på der gik en film så vi droppede det og gik ned på nyhavn i stedet for..
Hvor han iøvrigt købte en vand til sig selv, måtte dog få en tår.. Wow

Nå men vi skulle så tilbage til køge og spise og da han bedte mig, om at bede om regningen tænkte jeg altså godt nok mit.. Og ja den skulle selvfølgelig deles 100 % op til mindtse øre

Nå, men da jeg boede lidt udenfor Køge, skulle vi have en bus (vi skulle videre hjem til mig) og der var en næsten 2 timer til den næste bus kom.
Han sprugte så om vi ikke skulle tage en taxa, men han ville bare ikke betale.. SAY WHAT!!!!!!!
Så spørg man sgu da for hel**** ikke, gør man..?
Jeg havde bare SÅ meget lyst til at sige, "ved du hvad jeg tager bare selv hjem", men spørg mig ikke hvorfor jeg ikke bare gjorde det..

Nå men sagde bare til ham at jeg da heller ik gad betale de 200 kr for den taxa, så vi måtte da bare vente på bussen.. Jeg frøs ikke, men det gjorde han til gengæld..

Vi kom så hjem til mig og han havde da helt klart forventet noget på den dumme, men han skulle da bastemt ik vente noget af MIG..
Jeg redte op til ham på sofaen og han så godt nok også pænt skuffet ud..

Dagen efter kunne jeg bare ikke stå for tidligt op og sagde min mor altså havde spurgt om jeg ville med ud og hjælpe hende med et eller andet og det blev jeg jo "desværre" nødt til..
Han tog hjem og skrev til mig at vi meget snart skulle ses igen, nu vi jo var kærester..
Hmmm ved ikke rigtig hvor han lige havde dét fra, men det var han altså helt overbevist om, at vi var.
Skrev til ham at jeg på ingen måder havde sagt eller gjort noget for, at vi var kærester eller nogensinde skulle blive det, men han blev ved og ville bare ikke acceptere det.
Og sådan blev han så ved i flere uger..
Til sidst var jeg så en luder og alle de obligatoriske ting og han brugte hver dag på at svine mig til..
Puha der er mange fyre der ikke kan tåle at blive afvist..

Anmeld

3. maj 2009

Sesse89

Ih, jeg må flovt indrømme at jeg aldrig har været på en date

Anmeld

3. maj 2009

Jordbærpigen

Hehe jeg har prøvet at være på et par blind dates med fyre fra nettet osv.
Den værste var nok engang, hvor jeg var på date med en fra radioen. På daværende tidspunkt var jeg nok ca. 17..

Min ex havde lige slået op og jeg var helt nede.. I min desperation for at få lidt medlidenhed, skrev jeg ind til radioen og ønskede et stykke musik, sammen med en lille historie om, hvor jeg nu skulle høre dette musik. Det var der jo ik noget galt i, men ham radioværten havde samtidig fået et ønske fra en fyr, som også lige have mistet sin kæreste og hvad tænkte han? Ahh ja, lad mig da være Kirsten Giftekniv..
Så jeg blev ringet op fra radioen og han forklarede mig situationen og ville gerne sendes os 2 på date med alt betalt af radioen.. Nåh ja hvorfor ikke tænkte jeg, det er da gratis mad..

Jeg mødte op på reatauranten og blev en anelse skuffet. Fyren var overhovedet ikke min type, han var (undskyld!) fedladen og virkede noget bøvet.. Han var pænt klædt på og havde endda taget en gave med til mig - 3 små lyserøde porcelæns roser i en æske(hvad skal man lige med dem?)
Troppet op på restauranten var selvfølgelig radioværten og en FOTOGRAF, som lige skulle tage billeder af hele herlighederne, så disse kunne komme på radioen hjemmeside.. pinligt..
Under middagen blev der ikke udvekslet 5 ord og han var så flov, at det halve kunne være nok. Parret ved siden af os, sad og kiggede på os og de må da have tænkt deres - Neeej sikke da en hyggelig date. Ingen siger noget..

Jeg synes det var mega pinligt og kunne ikke vante på at vi skulle få spist færdigt, så jeg kunne komme med en undskyldning om, at jeg også snart måtte se at komme hjem, da jeg skulle op og i skole næste morgen. Tsk tsk..
Han skrev til mig efterfølgende, men jeg svarede ham vidst aldrig tilbage...

Anmeld

3. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
Sesse89 skriver:

Ih, jeg må flovt indrømme at jeg aldrig har været på en date

Det har jeg heller ikke

Anmeld

3. maj 2009

Susanne79

jeg har også prøvet at date fyre fra internettet. Nogle dates gik rigtig godt, andre knap så godt....

Allerførste gang jeg skulle på date med fyr fra Dating, havde vi aftalt at møde på en lille café. Han havde set et billed af mig men jeg vidste ikke hvordan han så ud. Jeg mødte op på caféen til aftalte tidspunkt, satte mig i bare og bestilte en kop kaffe.
Kort tid efter stiller den her fyr sig ved siden af mig. Han siger ikke noget og prøver faktisk at udgå at kigge på mig. Han bestiller en øl og bliver så bare stående ved siden af mig. Til sidst blev jeg nødt til at spørge ham om han var den fyr jeg skulle møde, hvilket han var........ Vi satte os ved et lille bord og resten af tiden følte jeg at jeg var ved at afholde en jobsamtale. Han sagde kun noget når jeg spurgte ham om noget. Der var overhovedet ikke noget af komme efter.
Efter ca 1 time undskyldte jeg mig med at jeg pga mit studie desværre havde mange lektier som jeg var nødt til tage hjem og gøre færdige. Det var okay og han fulgte mig ned til min bil. Da jeg kom hjem skrev han til mig at virkelig gerne ville se mig igen. Jeg skrev tilbage at jeg ikke lige vidste hvornår det kunne blive..... ville helst ikke møde ham igen....

Alt dette skete en onsdag. Om lørdagen var jeg så på arbejde i den butik hvor jeg var ansat. Vi havde travlt, men pludselig fik jeg øje på fyren fra min dårlige date. Han gik rundt i butikken og kiggede efter mig. Jeg stormede ud i baglokalet hvor min veninde/kollega sad. jeg smækkede døren i kiggede på hende og sagde: " har jeg fortalt dig at jeg var på en date i onsdags??" Hun var ved at få sin frokost galt i halsen. Vi fulgte ham på overvågningsskærmen og blev ved med at være i butikken. Til sidst tog jeg mig sammen og gik ud i butikken igen. Han opsøgte mig ved kassen og ville købe to små legetøjsdyr. Jeg spurgte om det var til gave og han svarede " nej, det er til mig selv".
Den mand var bare for mærkelig.......
Han skrev til mig et par gange siden og jeg endte med at skrive til ham jeg ikke var interesseret i møde ham igen og jeg helst så at han ikke opsøgte mig eller kontaktede mig igen.

Anmeld

3. maj 2009

Sweet1978

Min værste date foregik hjemme hos mig selv. Har i mange år været alene med den ældste, uden den store adgang til barnepiger. Så har tit bare inviteret på en kop kaffe efter hendes sengetid, for at se dem an.

Med det samme fik han ankom havde jeg en dårlig fornemmelse selvom jeg ikke helt kunne sætte fingeren på hvad der var galt. Samtalen gik lidt trægt og han viste heller ikke den store interresse for hvem jeg var, så fik ham hurtigt genet hjem igen.

Efterfølgende blev jeg så kontatktet af en anden på sammen datingsite, som bare lige ville høre om jeg havde haft besøg af den og den og det måtte jeg jo sige ja til. Så ville han bare lige advare mig for han havde en dom for pædofili (mod sin egen lillesøster, en efternøler). Da fik jeg det godt nok dårligt, tanken om at han havde været i mit hjem mens min datter lå og sov, føj. Han havde åbenbart kun kontaktet mig fordi hun var med på det profilbillede jeg anvendte.

Men godt mine instinktet sagde mig der var noget galt, har aldrig hørt fra ham siden.

Anmeld

3. maj 2009

LotteGabriella

Min værste date var men en fyr fra dating.dk. Han skrev til mig om jeg kunne tænke mig at mødes på hovedbanegården og så gå på café....jeg havde set et billede af ham og tænkte "Ok han er 10 år ældre end mig, men en pæn mand, så skid være med det". Jeg stod så pænt og ventede på ham under "det store ur". Kunne ikke rigtig få øje på ham lige indtil der er en der siger hej! Jeg vender mig om, siger hej og tænker "WHAT??? Det der billede det var vidst så også lige 10 år gammelt og så havde han skjorten nærmest knappet halvt op med en ordentlig måtte!!!!" Nåh men jeg giver ham en chance og vi smutter over på caffeen, han var trods alt kørt i 2 timer med toget for at mødes med mig! Vi sidder så på cafeen og drikker en øl, da han lige pludselig for vent samtalen ind på at han er veludrustet og kan en masse ting, også med fingrene og tungen, det har han i hvert fald fået meget ros for af hans x-kærester......jeg tænkte bare "FUCK hvordan kommer jeg ud af denne her??"...Han skal så på toilettet og jeg får ringet til min veninde som lover at ringe til mig 10 minutter efter og sige at hun er vildt ked af det og hun har brug for mig (den brugte vi altid som nødplan til at komme ud af en dårlig date) han kommer så tilbage og er helt vildt hooked på at vi skal ud og danse og så måske hjem til mig senere...heldigvis så ringer min veninde inden jeg overhovedet får kommenteret noget og jeg skynder mig at sige at jeg nok skal komme hjem til hende inden for 1 time Da jeg har lagt røret på, siger jeg til ham at min veninde desværre er rigtig ked af det og jeg bliver nød til at gå...han siger forstående "ok smukke det er i orden så hygger vi os bare en anden dag, du kan bare skrive til mig" - sådan med rigtig lummer undertoner . Han skriver så også til mig flere gange hvor jeg til sidst må sige til ham at det altså ALDRIG bliver til noget, heller ikke en dansetur i byen

Anmeld

3. maj 2009

Miamaja

Diana... skriver:

Hej Piger

Jeg er lidt nys om hvordan jeres værste date forløb

min værste date:

Det var en jeg havet skrevet med på dating, han var fra jylland og jeg fra københavn. når men han ville gerne invitere mig ud at spise og i biografen i københavn og han skulle nok betale sagde han, jamen det var jo så fint vi mødtes så inde i københavn og gik sammen hen og hentet billetterne til filmen, da vi så kommer op for at bestille og betale og hun siger beløbet står han bare og glor på mig og blev ved hmm tænkte jeg at så tager jeg da bare pungen op og betaler (selv om han havet sagt han ville betale) nåå men da jeg så havet betalt siger han så at han nok skulle betale for maden ja ja det var fint nok. Vi gik hen til resturanten og fik noget at spise, men vi sider at spiser begynder han at svine to døve til der sad ved siden af DET VAR SÅ PINLIGT det forstod jo godt hvad han sagde for de kunne jo godt mund aflæse og jeg sagde pænt undskyld på deres vegne da vi gik senere. nåå men da vi var færdige med at spise beder han om regningen og når den kommer skubber han den hen til mig jeg lad som ingen ting og snakker bare vider til sidst siger han så skal du ikke betale den regning så vi kan komme videre? hmm tænkte jeg så igen igen jamen så tager jeg da bare pungen op og betaler igen, jeg havet mest bare lyst til at smutte men jeg havet det os lidt sådan at jeg havet sgu betalt det hele så jeg skulle bare se den film. vi tog så i biografen og jeg kom heldigvis til at side ved siden af nogen sjove lækre fyre så dem flirtet jeg lidt med Det synes min date så var meget upassende men det var jeg sgu lidt lige glad med. da filmen var slut sagde jeg at jeg ville tage hjem alene nu. han skrev så dagen efter at han synes det var en god date og han glædet sig til vi skulle ses igen hmm min pung synes så ikke det var en god date så jeg sagde at det var sidste gang vi skulle ses mest pga at hun kunne finde på at side og bagtale 2 døve ved nabo boret så åbent lyst det blev jeg sgu ked af. og ja selvfølgelig var jeg os fattig resten af måneden.

Det var så min date.

må jeg høre jeres

Knus Diana

puha. har ikke hort noget lignende jeg ville dog naegte at betale for maden ogsaa og slet ikke for hans, og saa bare gaa sikke noget

Anmeld

3. maj 2009

Diana...

Miamaja skriver:

puha. har ikke hort noget lignende jeg ville dog naegte at betale for maden ogsaa og slet ikke for hans, og saa bare gaa sikke noget

Ja det havet jeg os mest lyst til men jeg var så paf at jeg bare tog pungen op og betalte FJOLS...

Hvad med dig, har du ikke en værste date

Knus til dig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.