Min værste date var også med en fra nettet. Han inviterede mig også i biffen og ud og spise og vi skulle mødes i kbh.
Vi mødtes på hovedbanen og gik hen i palads for at købe billetterne, men vi skulle vente en time på der gik en film så vi droppede det og gik ned på nyhavn i stedet for..
Hvor han iøvrigt købte en vand til sig selv, måtte dog få en tår.. Wow

Nå men vi skulle så tilbage til køge og spise og da han bedte mig, om at bede om regningen tænkte jeg altså godt nok mit.. Og ja den skulle selvfølgelig deles 100 % op til mindtse øre

Nå, men da jeg boede lidt udenfor Køge, skulle vi have en bus (vi skulle videre hjem til mig) og der var en næsten 2 timer til den næste bus kom.
Han sprugte så om vi ikke skulle tage en taxa, men han ville bare ikke betale.. SAY WHAT!!!!!!!
Så spørg man sgu da for hel**** ikke, gør man..?
Jeg havde bare SÅ meget lyst til at sige, "ved du hvad jeg tager bare selv hjem", men spørg mig ikke hvorfor jeg ikke bare gjorde det..
Nå men sagde bare til ham at jeg da heller ik gad betale de 200 kr for den taxa, så vi måtte da bare vente på bussen.. Jeg frøs ikke, men det gjorde han til gengæld..

Vi kom så hjem til mig og han havde da helt klart forventet noget på den dumme, men han skulle da bastemt ik vente noget af MIG..
Jeg redte op til ham på sofaen og han så godt nok også pænt skuffet ud..
Dagen efter kunne jeg bare ikke stå for tidligt op og sagde min mor altså havde spurgt om jeg ville med ud og hjælpe hende med et eller andet og det blev jeg jo "desværre" nødt til..
Han tog hjem og skrev til mig at vi meget snart skulle ses igen, nu vi jo var kærester..
Hmmm ved ikke rigtig hvor han lige havde dét fra, men det var han altså helt overbevist om, at vi var.
Skrev til ham at jeg på ingen måder havde sagt eller gjort noget for, at vi var kærester eller nogensinde skulle blive det, men han blev ved og ville bare ikke acceptere det.
Og sådan blev han så ved i flere uger..
Til sidst var jeg så en luder og alle de obligatoriske ting og han brugte hver dag på at svine mig til..
Puha der er mange fyre der ikke kan tåle at blive afvist..