Stoppet med p-piller - Mens er ikke kommet omkring 40 dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

DitteFisk

Det var sørme længe  

Min cyklus gik også lidt i ged, men det var så efter spiral (hvilket jeg vil anbefale dig efter du har fået barn, det er bare rart ikke at skulle tænke på noget ) Men jeg gik 'kun' 8 dage over og så kom den..

Håber snart din cyklus falder på plads det er nok meget heldigt at i lige giver den tid til det inden september 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

Miss-86

KarinaA skriver:

må jeg foreslå at det er manden der bliver det det er altså et noget nemmere indgreb hehe .. 

i kan bare gøre som vi gjorde herhjemme, der er kun 13 måneder imellem vores børn, så er det hurtigt overstået hvis man kun vil have to  

Ja, men jeg ved ikke lige hvor meget han er med på, at det er ham der skal gøre det, men det må vi se.

Ja, jeg kunne også godt tænke mig hurtigt at få dem, men endnu en ting jeg ikke helt tror han er med på.

Der er kun 11 måneder mellem min lillebror og lillesøster og synes det er ret fedt, for de får så meget glæde af hinanden, samt det at ALT blehalløj, samt sutter og sådan, det er stort set overstået samtidigt..

Anmeld

27. juni 2012

KarinaA

Miss-86 skriver:

Ja, men jeg ved ikke lige hvor meget han er med på, at det er ham der skal gøre det, men det må vi se.

Ja, jeg kunne også godt tænke mig hurtigt at få dem, men endnu en ting jeg ikke helt tror han er med på.

Der er kun 11 måneder mellem min lillebror og lillesøster og synes det er ret fedt, for de får så meget glæde af hinanden, samt det at ALT blehalløj, samt sutter og sådan, det er stort set overstået samtidigt..

hehe, så må du jo overtale ham og forklaredet praktiske i det  

Anmeld

28. juni 2012

Miss-86

KarinaA skriver:

hehe, så må du jo overtale ham og forklaredet praktiske i det  

Jaa, men nu skal vi lige have det første barn, før jeg vil begynde at snakke om nr. 2

Anmeld

28. juni 2012

Miss-86

Gigl skriver:

Det var sørme længe  

Min cyklus gik også lidt i ged, men det var så efter spiral (hvilket jeg vil anbefale dig efter du har fået barn, det er bare rart ikke at skulle tænke på noget ) Men jeg gik 'kun' 8 dage over og så kom den..

Håber snart din cyklus falder på plads det er nok meget heldigt at i lige giver den tid til det inden september 

Uh, ja jeg har bare ikke lyst til spiral, har hørt mange dårlige erfaringer omkring det..

Ja, det er meget godt jeg stoppede god tid før, så det kan finde sin egen cyklus, hvilket jeg jo egentlig troede det havde ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.