Stoppet med p-piller - Mens er ikke kommet omkring 40 dagen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

808 visninger
14 svar
0 synes godt om
27. juni 2012

Miss-86

Ja, i februar tog jeg de sidste p-piller og min cyklus har været rimelig regelmæssig, men nu er det 40 dage siden jeg sidst havde min mens, hvor er det frustrerende at man går der og ikke ved hvornår det kommer .. Ih

Nå, men ja, måske andre med samme erfaringer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

KarinaA

Miss-86 skriver:

Ja, i februar tog jeg de sidste p-piller og min cyklus har været rimelig regelmæssig, men nu er det 40 dage siden jeg sidst havde min mens, hvor er det frustrerende at man går der og ikke ved hvornår det kommer .. Ih

Nå, men ja, måske andre med samme erfaringer

da jeg stoppede med p-piller for MANGE år siden, gik det også fint i starten, så pludselig kom den altså ikke, var enhel måned over, og så kom den altså bare med fuld tryk, jeg blødte i 4 uger ... 

Anmeld

27. juni 2012

Miss-86

KarinaA skriver:

da jeg stoppede med p-piller for MANGE år siden, gik det også fint i starten, så pludselig kom den altså ikke, var enhel måned over, og så kom den altså bare med fuld tryk, jeg blødte i 4 uger ... 

Åhh, det lyder ikke spændende.. Troede lige det gik såå godt, fordi det kom som det skulle. Ville gerne have det er i orden til PB til september.

Anmeld

27. juni 2012

KarinaA

Miss-86 skriver:

Åhh, det lyder ikke spændende.. Troede lige det gik såå godt, fordi det kom som det skulle. Ville gerne have det er i orden til PB til september.

sådan er det jo desværre med de der hormon behandlinger vi udsætter vores krop for :/ der gik et år inden min mens blev neormal igen .. starter aldrig på det skidt efter den tur jeg fik sidste gang jeg var på p-ring .. det blødte jeg meget kraftigt i 5 uger  

ellers så tag en g-test .. det kan jo være baby vil komme tidligere end i har planlagt  

Anmeld

27. juni 2012

Miss-86

KarinaA skriver:

sådan er det jo desværre med de der hormon behandlinger vi udsætter vores krop for :/ der gik et år inden min mens blev neormal igen .. starter aldrig på det skidt efter den tur jeg fik sidste gang jeg var på p-ring .. det blødte jeg meget kraftigt i 5 uger  

ellers så tag en g-test .. det kan jo være baby vil komme tidligere end i har planlagt  

Jeg er blevet testet og den var negativ.. Min læge sagde de ville teste igen om en måned, hvis det stadig ikke var kommet .
Jeg vil heller aldrig tage p-piller mere, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg så skal tage, når vi på et tidspunkt har fået barn ..

Anmeld

27. juni 2012

KarinaA

Miss-86 skriver:

Jeg er blevet testet og den var negativ.. Min læge sagde de ville teste igen om en måned, hvis det stadig ikke var kommet .
Jeg vil heller aldrig tage p-piller mere, men jeg ved ikke rigtig hvad jeg så skal tage, når vi på et tidspunkt har fået barn ..

Kondom ?  

- okay, jamen jeg håber du ikke skal igennem den samme tur som mig  

Anmeld

27. juni 2012

Miss-86

KarinaA skriver:

Kondom ?  

- okay, jamen jeg håber du ikke skal igennem den samme tur som mig  

Nej, det håber jeg da heller ikke

Ja, altså vi bruger kondom nu, indtil PB.. Men jeg synes bare det ødelægger en del, man kan heller ikke rigtig være spontan..

Anmeld

27. juni 2012

KarinaA

Miss-86 skriver:

Nej, det håber jeg da heller ikke

Ja, altså vi bruger kondom nu, indtil PB.. Men jeg synes bare det ødelægger en del, man kan heller ikke rigtig være spontan..

nej okay, så er der jo ikke andet at gøre end at begynde på noget hormon behandling igen  

Anmeld

27. juni 2012

Miss-86

KarinaA skriver:

nej okay, så er der jo ikke andet at gøre end at begynde på noget hormon behandling igen  

Ja, jeg må se på det til den tid, der er jo længe til Og vil gerne have 2 børn, så i den mellemlæggende tid, kunne vi sagtens bruge kondom..
Men når nr, 2 barn er kommet, så skal en af os steriliseres ..

Anmeld

27. juni 2012

KarinaA

Miss-86 skriver:

Ja, jeg må se på det til den tid, der er jo længe til Og vil gerne have 2 børn, så i den mellemlæggende tid, kunne vi sagtens bruge kondom..
Men når nr, 2 barn er kommet, så skal en af os steriliseres ..

må jeg foreslå at det er manden der bliver det det er altså et noget nemmere indgreb hehe .. 

i kan bare gøre som vi gjorde herhjemme, der er kun 13 måneder imellem vores børn, så er det hurtigt overstået hvis man kun vil have to  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.