uge 39 i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
projekt-ønskebarn skriver:

Det forstår jeg virkelig godt. Sejt gået. Vi er ved at få styr på de sidste ting. Bla hendes værelse sommer nyder at gå og lave i stand. Bare irriterende at man ikke selv kan rykke rundt påse store ting. Man føler sig altså lidt hjælpeløs til tider. Min mave er også sunket men det er efterhånden længe siden så jeg døjer ikke med vejrtrækningen. Til gengæld er det ubehageligt at bukke sig ned fordi man føler at man klemmer baby og så får jeg hurtigt ondt i lænden. Men ellers er jeg stadig forholdsvis aktiv så jeg skal bestemt ikke klage og maven er stadig ikke kæmpe og ingen væske i kroppen (endnu). 

Mer spændt på om du snart kommer med en Update på at fødslen er på vej  

Det er også bare hyggeligt at gå og ordne værelse! Dejligt at du stadig ka det meste, for det er altså også lidt sjover.

Her er det heldigvis kun i føderne jeg har vand denne gang. Sidste gang der havde jeg bare vand over alt og det gjorde ondt at gå osv, fordi mine føder var så hævet. 

Jeg går virkelig også bare og er ved at være utålmodig!! Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

StineW79

Frk P. skriver:

omg jeg synes dagene går frygteligt langsomt, og jeg er  36+5 idag.. Jeg kan ignenting uden at få plukkeveer og stikkende smerter i underlivet, så dagene går på sofaen med tv, internet og mobil :/ men kunne forestille mig, at jeg i næste uge vil prøve at få forberedt huset lidt til at vi skal have baby hjem

hva får i andre tiden til at gå med?

og krydser fingre for du snart føder Stine

Her syntes jeg nu også at jeg får set en del tv, internet og sendt sms'er! Har haft stenhård mave den sidst uges tid og nogle gange er jeg bare lige nød til at sætte mig ned og lige slappe af, fordi det ellers gør ondt. 

Men prøver nu på at komme lidt ud hver dag, for ellers bliver jeg blank i hovedet. I dag har jeg været nede ved min bror ( skomager ) for at få lavet extra nøgler, til vores babysitter. Så ka de komme ind i vores hus osv uden at vi ska af med vores egne nøgler, til når baby kommer og thea ska passes. Smart!! Vh stine

Anmeld

27. juni 2012

projekt-ønskebarn

Ja jeg kan bestemt ikke klage men gør det nu lidt alligevel. Hi hi. Vildt at der kan være så stor forskel på graviditeten som du har oplevet med dine to. Kan godt forstå at du er utålmodig men du kan jo trøste dig med at du så ikke føder før tid denne gang. Det må være beroligende på en måde. Krydser for at der snart sker noget hos dig  

Anmeld

27. juni 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Ja jeg kan bestemt ikke klage men gør det nu lidt alligevel. Hi hi. Vildt at der kan være så stor forskel på graviditeten som du har oplevet med dine to. Kan godt forstå at du er utålmodig men du kan jo trøste dig med at du så ikke føder før tid denne gang. Det må være beroligende på en måde. Krydser for at der snart sker noget hos dig  

Ja vildt at der ka være så stor forskel. Nej denne gang bliver det i hvert fald ik for tidligt, det bliver lige til tiden vh stine

Anmeld

27. juni 2012

projekt-ønskebarn

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.