uge 39 i dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.934 visninger
14 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

så ramte jeg uge 39, maven sank i forrie uge og syntes godt nok det har været rigtig dejligt at ku trække vejret ordenligt igen!

sover rigtig dårligt om natten, men syntes ellers at jeg har det rigtig godt

er ved at føle mig meget høj gravid og er bare klar til at bette pigen kommer ud.

Thea glæder sig også til at blive storesøster og tester lige at alle baby ting er i orden... vh stine

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

projekt-ønskebarn

Hold da op hvor ser du overskudsagtig ud. Jeg er tre uger efter dig og synes slet ikke at jeg gør det ligeså godt. Jeg glææææder mig helt sindsygt til at få hende ud og få min krop igen. Synes ikke det er så sjovt længere at man ikke kan eller orker særlig meget. Jeg dur ikke til det altså. Er spændt på at høre hvornår der sker noget. .Sødt billede af thea

Anmeld

27. juni 2012

tabra

StineW79 skriver:

så ramte jeg uge 39, maven sank i forrie uge og syntes godt nok det har været rigtig dejligt at ku trække vejret ordenligt igen!

sover rigtig dårligt om natten, men syntes ellers at jeg har det rigtig godt

er ved at føle mig meget høj gravid og er bare klar til at bette pigen kommer ud.

Thea glæder sig også til at blive storesøster og tester lige at alle baby ting er i orden... vh stine

Uuuuh, hvor er det spændende

Glæder mig til opdate...

Har 4 uger igen -sys skisme det er ved at være en anelse hårdt og glæder mig rigtig meget til at lillefisen melder sin ankomst

Ønsker dig det bedste her den sidste tid og håber du får en dejlig fødsel

Forresten super skønt billede af Thea

Knus Tine.

Anmeld

27. juni 2012

StineW79

projekt-ønskebarn skriver:

Hold da op hvor ser du overskudsagtig ud. Jeg er tre uger efter dig og synes slet ikke at jeg gør det ligeså godt. Jeg glææææder mig helt sindsygt til at få hende ud og få min krop igen. Synes ikke det er så sjovt længere at man ikke kan eller orker særlig meget. Jeg dur ikke til det altså. Er spændt på at høre hvornår der sker noget. .Sødt billede af thea

Havde lige et par dage i sidste uge, hvor jeg fik bagt 100 boller, madbrød og kyskager, som sku bruges i weekenden. Men må indrømme at efter weekenden føler jeg mig godt nok også godt brugt.

Men syntes endelig også at efter maven er sunket, så er det blevet lidt letter fordi jeg igen ka trække vejret ordenlig og hun trygger på mit bækken på en anden måde nu, så det gør mindre ondt!! Dejligt! Vh stine

Anmeld

27. juni 2012

StineW79

tabra skriver:

Uuuuh, hvor er det spændende

Glæder mig til opdate...

Har 4 uger igen -sys skisme det er ved at være en anelse hårdt og glæder mig rigtig meget til at lillefisen melder sin ankomst

Ønsker dig det bedste her den sidste tid og håber du får en dejlig fødsel

Forresten super skønt billede af Thea

Knus Tine.

Ting der forgår i gulv højde holder jeg mig også langt fra, da jeg ik længer ka nå der ned, men så er det jo godt at jeg har en dygtig lille hjælper i thea  Har feks kun haft strømper på 2 gange den sidste mdr, fordi jeg ik rigtig ka nå mine føder!! 

Thea syntes det er så sjovt at prøve alle baby tingene og det så bare så skørt ud, da hun lage sig i vuggen. Hun sov i den til hun var 8 mdr og der virkede vuggen stadig stor. Det gør den så ik mere!! 

Syntes også at den sidste tid her er gået mega hurtigt, både i forhold til at maven er vokset meget, men også alle de sidste ting der lige ska være tjek på! 

Glæder mig så meget til hun kommer ud!! Vh Stine 

Anmeld

27. juni 2012

projekt-ønskebarn

Det forstår jeg virkelig godt. Sejt gået. Vi er ved at få styr på de sidste ting. Bla hendes værelse sommer nyder at gå og lave i stand. Bare irriterende at man ikke selv kan rykke rundt påse store ting. Man føler sig altså lidt hjælpeløs til tider. Min mave er også sunket men det er efterhånden længe siden så jeg døjer ikke med vejrtrækningen. Til gengæld er det ubehageligt at bukke sig ned fordi man føler at man klemmer baby og så får jeg hurtigt ondt i lænden. Men ellers er jeg stadig forholdsvis aktiv så jeg skal bestemt ikke klage og maven er stadig ikke kæmpe og ingen væske i kroppen (endnu). 

Mer spændt på om du snart kommer med en Update på at fødslen er på vej  

Anmeld

27. juni 2012

Blirnokaldrigfru

omg jeg synes dagene går frygteligt langsomt, og jeg er  36+5 idag.. Jeg kan ignenting uden at få plukkeveer og stikkende smerter i underlivet, så dagene går på sofaen med tv, internet og mobil :/ men kunne forestille mig, at jeg i næste uge vil prøve at få forberedt huset lidt til at vi skal have baby hjem

hva får i andre tiden til at gå med?

og krydser fingre for du snart føder Stine

Anmeld

27. juni 2012

projekt-ønskebarn

Jeg er faktisk ikke utålmodig endnu. Nok fordi vi ikke er helt klar praktisk og så harHelge heldigvis ikke så mange gener som du har, øv det må være hårdt for Dig. Har du været til jordmoder denne uge og fået skønnet bebs? 

Jeg er ved at gøre værelse klar og rydde op i en masse skabe så alting kan være der. Vi har bare brugt hendes værelse til rodeværelse indtil nu så nu er det noget af et puslespil at få det hele til at være der. Og så får jeg set en masse mennesker som jeg tænker jeg ikke får så meget tid til når den lille kommer og prøver at få slappet af. Er bare ikke så god til det desværre. Men burde nok mere end jeg gør nu. 

Mer spændt på hvem der føder først. Vi kunne evt lave en ankomstliste når den første har født. Kunne være sjovt at se hvordan vi hver især føder i forhold til vores termins dato  

Anmeld

27. juni 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Jeg er faktisk ikke utålmodig endnu. Nok fordi vi ikke er helt klar praktisk og så harHelge heldigvis ikke så mange gener som du har, øv det må være hårdt for Dig. Har du været til jordmoder denne uge og fået skønnet bebs? 

Jeg er ved at gøre værelse klar og rydde op i en masse skabe så alting kan være der. Vi har bare brugt hendes værelse til rodeværelse indtil nu så nu er det noget af et puslespil at få det hele til at være der. Og så får jeg set en masse mennesker som jeg tænker jeg ikke får så meget tid til når den lille kommer og prøver at få slappet af. Er bare ikke så god til det desværre. Men burde nok mere end jeg gør nu. 

Mer spændt på hvem der føder først. Vi kunne evt lave en ankomstliste når den første har født. Kunne være sjovt at se hvordan vi hver især føder i forhold til vores termins dato  

Jeg skal til jordemor på fredag, og får en skønnet vægt er meget spændt!!

Jeg ser også veninder, og forsøger at rydde lidt op og sådan.. Har fået pakket sygehustaske

Synes det lyder som en kanon ide med den liste så kan vi følge med!

Hvornår skal du/i til jordemor?

Anmeld

27. juni 2012

projekt-ønskebarn

Ja præcis, det tænkte jeg kunne være lidt hyggeligt . Jeg skal faktisk også til jordmoder fredag og er meeeeeeget spændt også i og med at jeg ikke har været der siden 11. Maj  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.