wwuuhhhuu uge 39

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

babymus77

StineW79 skriver:

Tak og i lige måde. Du er jo også meget tæt på nu, så det ka ske hvornår det ska være for dig også! Ska sende en masse til dig også!! Vh stine

Er kun 36+2 i morgen:-) Så der er lige lidt endnu:-) Glæder mig så meget;-) og håber at han kommer om små 14 dage;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
babymus77 skriver:

Er kun 36+2 i morgen:-) Så der er lige lidt endnu:-) Glæder mig så meget;-) og håber at han kommer om små 14 dage;-)

Ja det ville i hvert fald være træls at sku gå 14 over tid, så heller lidt før!! Vh stine

Anmeld

27. juni 2012

twinboys

smuk mavse...

Anmeld

27. juni 2012

babymus77

StineW79 skriver:

Ja det ville i hvert fald være træls at sku gå 14 over tid, så heller lidt før!! Vh stine

Jaa præcis;-) Ihh blir så spændende... Jeg er dog begyndt at frygte fødsel lidt

Anmeld

27. juni 2012

StineW79

twinboys skriver:

smuk mavse...

Tak, tak er også rigtig glad for den. Og på samme tid noget utålmodig for at slippe af med den!! Vh stine

Anmeld

27. juni 2012

StineW79

babymus77 skriver:

Jaa præcis;-) Ihh blir så spændende... Jeg er dog begyndt at frygte fødsel lidt

Jeg prøver på tage det hele lidt som det kommer og ik tænke for meget over tingene. Det eneste jeg ik rigtig har lyst til, er at blive sat igang med ballon kateter, så håber at de bare ka tá vandet!! 

Syntes min jordmor har været god til at berolige os mht alm fødsel, mod kejsersnit, som vi jo også ku ha valgt. På den måde er det rart!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.