wwuuhhhuu uge 39

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Kay skriver:

nej hvor er det en fin mave

Er helt ærligt også rigtig glad for den!! denne gang sidder det hele lige på maven, sidste gang blev jeg bare bred over det hele og lignede noget der var løgn.. vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

B&J

StineW79 skriver:

ja kom lige til at sidde og kigge på mine mave billeder og blev helt overrasket over hvor stor forskel der er på de 2 billeder.

ik noget at sige til at jeg følte det var lidt hårdt at sidde på en træbænk uden ryglæn, i flere timer i lørdags, da vi holdte polterarbend for min veninde... der er bare ik noget bedre, end bare at læne sig tilbage og slappe af!!

og ja sende endelig spandevis!! vh stine

åhh puhh ja det har været en hård fornøjelse puhh av av ja der må gerne være lidt blødt man kan side på og ja masser af veestøv den lille er færdig så er det bare ud til alle der venter

Anmeld

26. juni 2012

StineW79

B&J skriver:

åhh puhh ja det har været en hård fornøjelse puhh av av ja der må gerne være lidt blødt man kan side på og ja masser af veestøv den lille er færdig så er det bare ud til alle der venter

ja kom så ud!! vh stine

Anmeld

26. juni 2012

Kay

StineW79 skriver:

Er helt ærligt også rigtig glad for den!! denne gang sidder det hele lige på maven, sidste gang blev jeg bare bred over det hele og lignede noget der var løgn.. vh stine

kan godt forstå du er rigtig glad for den den sidder også helt perfekt

Anmeld

26. juni 2012

StineW79

Kay skriver:

kan godt forstå du er rigtig glad for den den sidder også helt perfekt

den er bare ik så praktisk når man ska ha strømper på vh stine

Anmeld

26. juni 2012

Kay

StineW79 skriver:

den er bare ik så praktisk når man ska ha strømper på vh stine

nej... kender det godt...

Anmeld

26. juni 2012

StineW79

Kay skriver:

nej... kender det godt...

tror også kun jeg har haft strømper på 2 gange den sidste mdr. lever i mine klipklapper for tiden! vh stine

Anmeld

26. juni 2012

babymus77

Ønsker dig en god fødsel:-) Og sender en masse ve støv:-) Bare send det retur om 14 dage;-)

Anmeld

26. juni 2012

Kay

StineW79 skriver:

tror også kun jeg har haft strømper på 2 gange den sidste mdr. lever i mine klipklapper for tiden! vh stine

havde strømper på i dag... men ik så længe det blev varmt... men ellers hedder det også klipklapper...

Anmeld

27. juni 2012

StineW79

babymus77 skriver:

Ønsker dig en god fødsel:-) Og sender en masse ve støv:-) Bare send det retur om 14 dage;-)

Tak og i lige måde. Du er jo også meget tæt på nu, så det ka ske hvornår det ska være for dig også! Ska sende en masse til dig også!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.