hvad skal man til 1. Jordmor besøg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Sas1990

VNB skriver:

i skal snakke lidt om hvordan du har det. Hun tjekker din urin, mærker dig på maven og hvis du er heldig får du måske lov til at høre babys hjertelyd  

Du får sikkert også udleveret en masse foldere om alt fra graviditet, fødsel og amning  

heeh okay krydser finger for jeg får lov til at høre hjertelyden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

VNB

Håber det er ok jeg lige stiller et spørgsmål. Skal nemlig til mit første jordmoder besøg på torsdag.

Jeg har ikke fået nogen besked om at medbringe urin, men kan vel ligeså godt tag det med. Men min tid er kl. 13.30. Skal det være morgenurin?

de fleste steder kan du lave urin prøven derhenne det kan man ihvertfald hos vores jordemoder. Jeg har aldrig skulle medbringe det hjemmefra. og hos min, er det også hip som hap om det er morgen urin  

Anmeld

26. juni 2012

Sas1990

Miss BananaHammock skriver:

Håber det er ok jeg lige stiller et spørgsmål. Skal nemlig til mit første jordmoder besøg på torsdag.

Jeg har ikke fået nogen besked om at medbringe urin, men kan vel ligeså godt tag det med. Men min tid er kl. 13.30. Skal det være morgenurin?

jeg fik et papir med hvad tid jeg skulle og at jeg skulle huske en morgen urin, da det er den der en mest koncenteret eler hva det hedder, jeg skal kl 08.05

Anmeld

26. juni 2012

MorDk

Sas1990 skriver:

mener du med graviditeten er kedelig?

Nej selve JM-besøgene... de siger mig ikke rigtig noget. Nu har jeg været gennem hele møllen før... men husker da også fra sidst at det ikke var super ophidsende. Det var først ved 2. besøg hun mærkede på min mave og målte symfysen samt lyttede hjertelyd. 1. besøg var jeg der max 15 minutter og det var det.

NEJNEJ jeg sys ikke det er kedeligt at være gravid... glæder mig MEGET over at jeg skal være mor igen. MEN denne graviditet har bare været MEGET anderledes både fysisk og psykisk.

Anmeld

26. juni 2012

VNB

Sas1990 skriver:

heeh okay krydser finger for jeg får lov til at høre hjertelyden

ja det håber jeg du får lov til! det er jo bare verdens smukkeste lyd! 

Men jeg ved at det ikke er alle steder de gør det, da der er risiko for at man ikke kan høre den ordentlig så tidligt endnu og så vil de ikke gøre en unødig bekymret. 

Men vi hørte den da jeg ventede Viktor. der var jeg i 15 uge  

Vi skal selv afsted til første besøg med nr 2 barn her den 6/7 og håber da at vi også denne gang må høre hjertet  

Anmeld

26. juni 2012

Sas1990

MorDk skriver:

Nej selve JM-besøgene... de siger mig ikke rigtig noget. Nu har jeg været gennem hele møllen før... men husker da også fra sidst at det ikke var super ophidsende. Det var først ved 2. besøg hun mærkede på min mave og målte symfysen samt lyttede hjertelyd. 1. besøg var jeg der max 15 minutter og det var det.

NEJNEJ jeg sys ikke det er kedeligt at være gravid... glæder mig MEGET over at jeg skal være mor igen. MEN denne graviditet har bare været MEGET anderledes både fysisk og psykisk.

når okay

Anmeld

26. juni 2012

MorDk

Sas1990 skriver:

jeg fik et papir med hvad tid jeg skulle og at jeg skulle huske en morgen urin, da det er den der en mest koncenteret eler hva det hedder, jeg skal kl 08.05

Ja ok... men de skal jo måle om der er blod, bakterier mm. i urinen og det kan man sagtens uden det behøver at være morgenurin. Man skal bare undgå at drikke alt for meget inden... men ellers har det ingen betydning!

Anmeld

26. juni 2012

Sas1990

VNB skriver:

ja det håber jeg du får lov til! det er jo bare verdens smukkeste lyd! 

Men jeg ved at det ikke er alle steder de gør det, da der er risiko for at man ikke kan høre den ordentlig så tidligt endnu og så vil de ikke gøre en unødig bekymret. 

Men vi hørte den da jeg ventede Viktor. der var jeg i 15 uge  

Vi skal selv afsted til første besøg med nr 2 barn her den 6/7 og håber da at vi også denne gang må høre hjertet  

årh dejligt

Anmeld

26. juni 2012

Sas1990

MorDk skriver:

Ja ok... men de skal jo måle om der er blod, bakterier mm. i urinen og det kan man sagtens uden det behøver at være morgenurin. Man skal bare undgå at drikke alt for meget inden... men ellers har det ingen betydning!

okay

Anmeld

26. juni 2012

Miss BananaHammock

Sas1990 skriver:

Du er også fra Horsens ik?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.