hvad skal man til 1. Jordmor besøg.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.094 visninger
41 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Sas1990

Skal til første jordmorbesøg den 04.07.2012 og glæder mig sundsygt, men hvad skal man helt præcis til 1 jordmor besøg, ved jeg skal have en morgen urin prøve med.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

MorDk

Nu ved jeg jo ikke hvordan det er der hvor du bor. MEN jeg sys ikke at det er noget vildt! Afl. urinprøve, snakkede kost, livsstil og udfyldte nogle papirer og ikke mere... så alt ialt ret så kedeligt.

Det samme ved denne graviditet.... meget kedeligt.

Sååå håber ikke du skruer forvetningerne for højt op!

Men... måske du føler det anderledes...

Anmeld

26. juni 2012

VNB

Sas1990 skriver:

Skal til første jordmorbesøg den 04.07.2012 og glæder mig sundsygt, men hvad skal man helt præcis til 1 jordmor besøg, ved jeg skal have en morgen urin prøve med.

i skal snakke lidt om hvordan du har det. Hun tjekker din urin, mærker dig på maven og hvis du er heldig får du måske lov til at høre babys hjertelyd  

Du får sikkert også udleveret en masse foldere om alt fra graviditet, fødsel og amning  

Anmeld

26. juni 2012

MorDk

VNB skriver:

i skal snakke lidt om hvordan du har det. Hun tjekker din urin, mærker dig på maven og hvis du er heldig får du måske lov til at høre babys hjertelyd  

Du får sikkert også udleveret en masse foldere om alt fra graviditet, fødsel og amning  

Jeg blev overhovedet ikke mærket på ved første besøg...

hverken i 1. graviditet eller denne... MEN det er nok meget forskelliget fra sted til sted...

Anmeld

26. juni 2012

babymus77

Hun skrev journal, udleverede en masse papir, og ellers spurgte hun omJeg havde det godt.. Det var det:-)

Anmeld

26. juni 2012

Miss BananaHammock

Håber det er ok jeg lige stiller et spørgsmål. Skal nemlig til mit første jordmoder besøg på torsdag.

Jeg har ikke fået nogen besked om at medbringe urin, men kan vel ligeså godt tag det med. Men min tid er kl. 13.30. Skal det være morgenurin?

Anmeld

26. juni 2012

onlyme

Sas1990 skriver:

Urinprøve snak om kost og div tilskud,.!
Omkring i har sukkersyge i familien og om der er overfølsomme overfor noget Snak snak og snak, jeg havde ingen undersøgelser som hjertelyd osv,. Men en laaaaaang snak i 2 timer præcis,.!

Anmeld

26. juni 2012

MorDk

Miss BananaHammock skriver:

Håber det er ok jeg lige stiller et spørgsmål. Skal nemlig til mit første jordmoder besøg på torsdag.

Jeg har ikke fået nogen besked om at medbringe urin, men kan vel ligeså godt tag det med. Men min tid er kl. 13.30. Skal det være morgenurin?

Det behøver det ikke være...

jeg skal bare lave en når jeg kommer så tester jeg den selv og fortæller hende resultatet! Jeg har en tid ved middagstid på fredag. (2. JM besøg)

Anmeld

26. juni 2012

VNB

MorDk skriver:

Jeg blev overhovedet ikke mærket på ved første besøg...

hverken i 1. graviditet eller denne... MEN det er nok meget forskelliget fra sted til sted...

ej er det rigtigt? 

Nu har jeg ikke været afsted denne her gang endnu, det skal vi den 6/7. så jeg ved ikke om de har lavet noget om... 

Men da jeg var gravid med Viktor, mærkede hun på maven, målte symfyse mål og vi fik lov til at høre hjertelyden i dop-tone  

Anmeld

26. juni 2012

Sas1990

MorDk skriver:

Nu ved jeg jo ikke hvordan det er der hvor du bor. MEN jeg sys ikke at det er noget vildt! Afl. urinprøve, snakkede kost, livsstil og udfyldte nogle papirer og ikke mere... så alt ialt ret så kedeligt.

Det samme ved denne graviditet.... meget kedeligt.

Sååå håber ikke du skruer forvetningerne for højt op!

Men... måske du føler det anderledes...

mener du med graviditeten er kedelig?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.