Hvordan friede jeres mænd?/forlovede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Lusi

Vores kærlighedsbarn skriver:

Det er da også en smule nuttet alligevel hehe, hvor længe efter blev i gift? og hvor længe havse i kendt hinanden? 

Ja
Altså vi havde kendt hinanden i 5-6 måneder da jeg blev gravid. Og blev gift efter 1 år og 7 måneder.. Hmm kan faktisk ik huske hvor længe der gik, et par måneder mener jeg.. Og vi har så fået et barn mere efterfølgende

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Stéphanie

Vores kærlighedsbarn skriver:

Lad mig høre nogle romantiske historier om frierier! 

Egentlig burde jeg nok ikke svare da det IKKE er romantisk, but here goes ..

Vi var oppe at skændes, og jeg mener sådan big time skændes, hvor vi står og råber og skriger af hinanden. Jeg ender med på en eller anden måde at beslutte mig for at gå i bad - imens vi skændes, og da jeg står ude under bruseren, braser han ind af døren og råber "så gift dig dog for helvede bare med mig kvindemenneske!" - Og så begyndte vi begge at grine, og han fik et ja, og hele skænderiet var glemt

Anmeld

26. juni 2012

Lusi

morethanperfect skriver:

Hahahha
Det gjorde min kæreste også

Det var bare nytårsaften for nogle år siden  

Dybt romantisk
Hehe men jeg er nu heldigvis typen der synes det er sjovt
Håber da også du er.. Hehe

Anmeld

26. juni 2012

Isabella_mor

ELSKER sådan nogle historier..

jeg ved ikke om jeg nogensinde kommer til at dele et frieri med jer herinde. jeg tror på en eller anden måde aldrig rigtig det kommer til at ske for mig, fordi min kæreste ikke tror på den slags..

Anmeld

26. juni 2012

Lusi

Stéphanie skriver:

Egentlig burde jeg nok ikke svare da det IKKE er romantisk, but here goes ..

Vi var oppe at skændes, og jeg mener sådan big time skændes, hvor vi står og råber og skriger af hinanden. Jeg ender med på en eller anden måde at beslutte mig for at gå i bad - imens vi skændes, og da jeg står ude under bruseren, braser han ind af døren og råber "så gift dig dog for helvede bare med mig kvindemenneske!" - Og så begyndte vi begge at grine, og han fik et ja, og hele skænderiet var glemt

Det var noget vi også sagtens kunne have gjort

Anmeld

26. juni 2012

-Sigrid-

Jeg lå i vores seng, og så gik han på knæ og fandt en plastikring frem (har altid sagt at det var nok) og spurgte

Og han fik et ja, og idag er det en måned siden han fik et ja igen <3

Anmeld

26. juni 2012

Stéphanie

Lykke86 skriver:

Det var noget vi også sagtens kunne have gjort

Haha, er glad for vi ikke er alene

Anmeld

26. juni 2012

morethanperfect

Lykke86 skriver:

Dybt romantisk
Hehe men jeg er nu heldigvis typen der synes det er sjovt
Håber da også du er.. Hehe

Ja selvf..
Er ligeglad ...  

Anmeld

26. juni 2012

bobbles

jamen min kæreste friede til mig for 2 dage siden  han sagde til mig at laura vores yngste datter græd det kunne jeg ikke lige høre gik oven på og hun lå og sov, så gik jeg ned igen så stod han midt i stuen med en rose og en ring og gik på knæ og spurte om jeg ville giftes med ham, han fik et stort JA!

vi skal giftes til september næste år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.