Hvordan friede jeres mænd?/forlovede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. juni 2012

Vores kærlighedsbarn

Lad mig høre nogle romantiske historier om frierier! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Vores kærlighedsbarn

26. juni 2012

Vores kærlighedsbarn

26. juni 2012

Vores kærlighedsbarn

26. juni 2012

Lusi

Vores kærlighedsbarn skriver:

Øøh.. Romantisk var det sgu ik lige
Han kom ud i køkkenet til mig, med en potteplante fra stuen, satte sig på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham
Men han fik da ja alligevel.. Hihi..
Til december har vi 4 års bryllupsdag <3

Anmeld

26. juni 2012

Vores kærlighedsbarn

Lykke86 skriver:

Han kom ud i køkkenet til mig, med en potteplante fra stuen, satte sig på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham

Det er da også en smule nuttet alligevel hehe, hvor længe efter blev i gift? og hvor længe havse i kendt hinanden? 

Anmeld

26. juni 2012

annecatrine88

Jeg havde kun kendt min kæreste i en måned da han spurgte mig i byen.. Overhovede ikke romantisk og han fik ikke noget svar før dagen efter, hvor han så spurgte igen da han var ædru.. Det var for over 5 år siden.. Han friede igen her for et år siden, hvor han kommer ind i soveværelset og fortæller hvor meget han elsker mig og om jeg vil tilbringe resten af mit liv med ham..  Her fik jeg så en ny ring af ham..

Anmeld

26. juni 2012

morethanperfect

Lykke86 skriver:

Hahahha
Det gjorde min kæreste også

Det var bare nytårsaften for nogle år siden  

Anmeld

26. juni 2012

MyLove E

Det var meget romantisk

Vi var i Norge hos nogle af hans venner. En af dagene tog vi på fjeldet og vi kom helt op på toppen og sad og slappet lidt af. Og så gik vi ned igen og på vej ned fandt vi en stor sten hvor vi holdte lidt pause igen. Han sætte sig ned på knæ og fandt ringene frem og spurgte om jeg ville gifte mig med ham. Mit svar var meget stille grædende hmmm
Vi tager til Norge hvert år til den 14 juni og går på fjeldet . Men i år havde min mand så ondt i ryggen. Så vi kom desværre ikke der op..

Anmeld

26. juni 2012

2babygirls

min mand har epilepsi og jeg havde taget fri for at køre ham til tjek på sygehuset. Han har ingen anfald eller noget så vi lever fint med det.
Efter tjekket spørger han mig om vi ikke skal tage ud og se hvad Den Japanske Have er for noget. Det ville jeg gerne for vejret var SUPER lækkert. Det var vildt hyggeligt derinde og vi fik kigget på alle koi kapperne Så går vi op på en lille sti hvor der er et vandfald hvor han så falder på knæ. Kunne slet ikke holde tårerne tilbage
Siger selvfølgelig JA! og så får vi os lige lidt koldt af drikke i deres restaurant hvor han fortæller at vi skal i wellness og have en romantisk tur i spa med champagne og jordbær samt fælles massage bagefter
Da vi kommer ud derfra får jeg 20 langstilkede røde roser som han faktisk har haft med i bilen uden jeg har fået folien omkring dem rasle.
Da vi kommer hjem har han bestilt bord på en suuper hyggeligt restaurant.

Vi fejrer 7 års dag og 3 års bryllupsdag her den 25 juli

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.