Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Lad mig høre nogle romantiske historier om frierier!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Vores kærlighedsbarn skriver: Lad mig høre nogle romantiske historier om frierier!
Lykke86 skriver: Øøh.. Romantisk var det sgu ik lige Han kom ud i køkkenet til mig, med en potteplante fra stuen, satte sig på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham Men han fik da ja alligevel.. Hihi.. Til december har vi 4 års bryllupsdag <3
Øøh.. Romantisk var det sgu ik lige Han kom ud i køkkenet til mig, med en potteplante fra stuen, satte sig på knæ og spurgte om jeg ville gifte mig med ham Men han fik da ja alligevel.. Hihi.. Til december har vi 4 års bryllupsdag <3
Det er da også en smule nuttet alligevel hehe, hvor længe efter blev i gift? og hvor længe havse i kendt hinanden?
Jeg havde kun kendt min kæreste i en måned da han spurgte mig i byen.. Overhovede ikke romantisk og han fik ikke noget svar før dagen efter, hvor han så spurgte igen da han var ædru.. Det var for over 5 år siden.. Han friede igen her for et år siden, hvor han kommer ind i soveværelset og fortæller hvor meget han elsker mig og om jeg vil tilbringe resten af mit liv med ham.. Her fik jeg så en ny ring af ham..
Hahahha Det gjorde min kæreste også
Det var bare nytårsaften for nogle år siden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128