puhh min krop siger pause...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Det er slet ikke sjovt mere synes jeg, har lige været oppe og handle og det er det samme hver gang jeg handler ind. Plukveer fra jeg sætter mig i bilen og til længe efter ejg er kommet hjem og der er ikke pause i dem!!!

Nu må tiden godt gå stærkt så jeg kan få den unge ud tak

Kan slet ikke huske hvordan det er ikke at have plukveer når man bevæger sig...

nej... tænkt sig at kunne gå en tur med hunden uden plukveer  det bliver dejligt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Masig

Kay skriver:

nej... tænkt sig at kunne gå en tur med hunden uden plukveer  det bliver dejligt...

Ja jeg glæder mig så meget...

Anmeld

5. juli 2012

babypudder

hey tøser jeg giver lige et lille svar her hvis det er ok

jeg er ny her inde men da jeg læste det med at i får jag i skeden og i tror at det er den bettes hoved der skuer kunne jeg ikk dy mig for at give jer ret jeg var ved lægen til 32 ugers undersøgelse i sidste uge og sagde at jeg fik sådan nogle nåle stik i skeden og jeg troede at det var hovedet, han bekræftede hurtigt at hovedet lå godt i mit bækken (ikk fast) så det kunne bestemt kun være det der stak.

men F*** det gør ondt især hvis man går så hopper jeg lige 2 cm op i luften og folk kigger mærkeligt

Anmeld

5. juli 2012

Kay

babypudder skriver:

hey tøser jeg giver lige et lille svar her hvis det er ok

jeg er ny her inde men da jeg læste det med at i får jag i skeden og i tror at det er den bettes hoved der skuer kunne jeg ikk dy mig for at give jer ret jeg var ved lægen til 32 ugers undersøgelse i sidste uge og sagde at jeg fik sådan nogle nåle stik i skeden og jeg troede at det var hovedet, han bekræftede hurtigt at hovedet lå godt i mit bækken (ikk fast) så det kunne bestemt kun være det der stak.

men F*** det gør ondt især hvis man går så hopper jeg lige 2 cm op i luften og folk kigger mærkeligt

det gør så ondt...

lille pigen har været rigtig slem til det i 2 uger nu... især om aftenen og natten

gør orså mega onst når hun så har boret sig lidt ekstre ned og får hikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.