Kay skriver:
ja tror da det er det den siger...
har en underlig frnemmelse i maven... og er øm på en helt ny måde i lenden... har haft plukkeveer søndag aften og hele mandag...
og i nat fik jeg sådan en skærende smerte ned igennem skeden jeg ik har haft før... det føles som om hun bare bore sig ned i mit bækken nogen gange...
er sindsyg træt oven på weekendens strabasser så tager mig nogle rolige dage her hjemme 
Tror også det er klogt lige at tage et par dage på langs hvor du virkelig får slappet godt af....
Jeg er også begyndt at få de der jag i skeden nogle gange, tænker det er hvis de ligger og drejer rundt med hovedet dernede måske... Gør super nas ind imellem....
Kan også godt mærke tydeligt forskel på om jeg bare tager en dag hvor jeg intet laver, eller om jeg har en dag hvor der lige skal gøres lidt rent, ryddes lidt op og sådan noget... de rolige dage har jeg ingen plukveer, men der skal til gengæld intet til før de kommer.. Noget så simpelt som at tømme opvaskemaskine så har jeg plukveer flere timer efter... Men nu er vi jo også ved virkelig at nærme os, så det er vel bare forberedelse 
Anmeld