Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
tarkoflen skriver: Tillykke hvor er det fedt! Gid det var mig! Det gad jeg godt Må man vide hvilket blad du kommer i?
Tillykke hvor er det fedt! Gid det var mig! Det gad jeg godt Må man vide hvilket blad du kommer i?
Ude og Hjemme
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Sukkerblomst skriver:
Vil skam også prøve, er bare så nervøs for mig lange dejlige hår
Strawberry skriver: Fedt , håber at du bliver glad for resultatet
Fedt , håber at du bliver glad for resultatet
Det håber jeg sgu også
Anonym skriver: Jeg vælger lige at holde mig hemmelig Jeg har lige fået en oprigning fra et blad om jeg var blevet tilmeldt den her make-over Det er med hår og make-up, tøj, sko m.m. Ryster helt af spænding og lykke.. Har fortalt det til ingen som helst, men havde brug for at fortælle nogen det - uden at afsløre min identitet Tak fordi du læste med
Jeg vælger lige at holde mig hemmelig
Jeg har lige fået en oprigning fra et blad om jeg var blevet tilmeldt den her make-over
Det er med hår og make-up, tøj, sko m.m.
Ryster helt af spænding og lykke.. Har fortalt det til ingen som helst, men havde brug for at fortælle nogen det - uden at afsløre min identitet
Tak fordi du læste med
Loa skriver: Fedest!!Det må da være en kanon oplevelse....... Hvornår skal det være, og hvornår ser vi hvem du er?
Fedest!!Det må da være en kanon oplevelse....... Hvornår skal det være, og hvornår ser vi hvem du er?
Jeg sad og begyndte at ryste, da hun fortalte var der var ske, det lød så fedt
Jamen jeg skal derind på onsdag.. så onsdag aften/torsdag måske, og hvornår det kommer i bladet - det tør jeg ikke sige..
Øv altså piger, - føler mig så uheldig..
Det var i morgen jeg sku have haft en make-over, men nu er jeg gået hen og blevet syg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128