Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg vælger lige at holde mig hemmelig
Jeg har lige fået en oprigning fra et blad om jeg var blevet tilmeldt den her make-over
Det er med hår og make-up, tøj, sko m.m.
Ryster helt af spænding og lykke.. Har fortalt det til ingen som helst, men havde brug for at fortælle nogen det - uden at afsløre min identitet
Tak fordi du læste med
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg vælger lige at holde mig hemmelig Jeg har lige fået en oprigning fra et blad om jeg var blevet tilmeldt den her make-over Det er med hår og make-up, tøj, sko m.m. Ryster helt af spænding og lykke.. Har fortalt det til ingen som helst, men havde brug for at fortælle nogen det - uden at afsløre min identitet Tak fordi du læste med
Ej hvor godt!! Stort tillykke. Jeg glæder mig til at se resultatet
Babymor2010 skriver: Ej hvor godt!! Stort tillykke. Jeg glæder mig til at se resultatet
jeg kan desværre ikke finde ud af at smide billeder ind her
Men - jeg skal da nok gøre et forsøg - hvis resultatet bliver godt
Babyklar skriver: det bliver spændende
det bliver spændende
glæder mig helt vild, meen er også lidt "bange"
wamse skriver: uhh hvor spændende Tillykke med det
uhh hvor spændende Tillykke med det
tak
Jeg har prøvet det og det var en dejlig dag hvor jeg var i fokus hele dagen..... Det var en helt fantastisk dag hvor jeg fik en masse gode råd og tips til både hår, make up og tøj osv. Glæd dig og Nyd dagen.... Det er mit bedste råd
Jeg har prøvet det og det var en dejlig dag hvor jeg var i fokus hele dagen..... Det var en helt fantastisk dag hvor jeg fik en masse gode råd og tips til både hår, make up og tøj osv.
Glæd dig og Nyd dagen.... Det er mit bedste råd
Fedt , håber at du bliver glad for resultatet
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128