Min bryllups beretning (meget lang) + billed spam

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

frk-stoltze

Hvor er i bare smukke og stort tillykke søde godt jeres hund blev fundet og i alle et samlet igen kanon billeder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Kay

Masig skriver:

Ja md sådan en hund er det måske på en måde også nemmere at tænke sådan.. Vores er jo total opmærksomhedssøgende og ville gøre alt for at komme hen til andre mennesker, hunde og katte, så jeg ville være hunderæd for at han løb ud på vejen foran en bil fordi han ville hen til nogle....

ja det er jeg ik så nervøs for... heller ik for at nogle vil stjæle hende... for hun ville flygte hurtigere ende de kunne nå at tænke tanken

Anmeld

26. juni 2012

Kay

frk-stoltze skriver:

Hvor er i bare smukke og stort tillykke søde godt jeres hund blev fundet og i alle et samlet igen kanon billeder

mange tak

Anmeld

26. juni 2012

L&V

Kay skriver:

ja rigtig meget... har prøvet at gøre det kort... men lykeds ik så godt

men rigtig dejlig at havde hende hjem igen... og havde rigtig mange plukkevere mandag aften efter at havde gået og ledt så meget

Det ku jeg godt forestille mig sådan en dag hvor man bare er på benene og en masse at tænke på det er dælme hårdt for sådan en stor mave

Anmeld

26. juni 2012

Kay

Månsson skriver:

Det ku jeg godt forestille mig sådan en dag hvor man bare er på benene og en masse at tænke på det er dælme hårdt for sådan en stor mave

jeps... selvom jeg nød dagen og ikke stressede så sker der alligevel så meget...

Anmeld

26. juni 2012

HeidiØ

Iiiih tillykke tillykke Smukt, det hele! Fed fed cadillac .. Dejligt du havde en skøn dag!

Anmeld

26. juni 2012

Kay

HeidiØ skriver:

Iiiih tillykke tillykke Smukt, det hele! Fed fed cadillac .. Dejligt du havde en skøn dag!

ja den var sååå fed... det er bare en lækker bil!

Anmeld

26. juni 2012

L&V

Kay skriver:

jeps... selvom jeg nød dagen og ikke stressede så sker der alligevel så meget...

Ja det gør der og uanset hvordan og hvorledes så er man bare på.. Vi holdte selv min mands 30års fødselsdag og anoncerede vores bryllup 10dage før fødsel nøj hvor jeg troede baby kom dagen efter festen Alle de plukveer osv

Anmeld

26. juni 2012

Kay

Månsson skriver:

Ja det gør der og uanset hvordan og hvorledes så er man bare på.. Vi holdte selv min mands 30års fødselsdag og anoncerede vores bryllup 10dage før fødsel nøj hvor jeg troede baby kom dagen efter festen Alle de plukveer osv

jeg har også tænkt tanken i dag... og det skulle lige passe når bilen er på værksted

Anmeld

26. juni 2012

L&V

Kay skriver:

jeg har også tænkt tanken i dag... og det skulle lige passe når bilen er på værksted

Ha ha ja det ku da være alletiders.. Mon ikke den bliver der lidt endnu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.