Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymamma skriver: Det kan ligeså nemt være din krop der komme af med alle affaldsstofferne fra pillerne. Din krop skal jo nu til at vænne sig til at der ikke er alle de hormoner osv. Så det er lidt svært at sige
Det kan ligeså nemt være din krop der komme af med alle affaldsstofferne fra pillerne. Din krop skal jo nu til at vænne sig til at der ikke er alle de hormoner osv.
Så det er lidt svært at sige
Kan også godt være Det bare fordi sidst jeg var gravid havde jeg det på samme måde Men må bare se om mon mens kommer imorgen
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Karo skriver: Det kommer vel an på hvornår du har ægløsning.
Det kommer vel an på hvornår du har ægløsning.
Ja, og ved jeg ikke Da jeg var på mini-piller blødte jeg hver anden uge, så kan nok ikketjent regne med det endnu
Ciss skriver: Ja. Det er ikke helt efter opskriften, men kroppen er ikke en robot som følger et indprogrammeret skema. Der findes ingen sikre perioder, kun nogen som er mere sansynlige at blive gravid i end andre.
Ja.
Det er ikke helt efter opskriften, men kroppen er ikke en robot som følger et indprogrammeret skema.
Der findes ingen sikre perioder, kun nogen som er mere sansynlige at blive gravid i end andre.
Men tror bare det er sjældent at man bliver gravid så tæt på mens
Det er ikke planlagt, men hvis jeg er gravid er det et ønskebarn..
Okay. Men hvis det var mig ville jeg give det et par dage og så teste.
Line8700 skriver: Okay. Men hvis det var mig ville jeg give det et par dage og så teste.
Det vil jeg så prøve
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128