Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kan man blive gravid 8 dage før forventet mens?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Kan man blive gravid 8 dage før forventet mens?
Nogen sider at man kan og er blevet det, men min læge sage at det hedder 14-16 dage før mens og sådan er det bare! Og det passede også med mig Så ved det faktisk ikk
Babymamma skriver: Nogen sider at man kan og er blevet det, men min læge sage at det hedder 14-16 dage før mens og sådan er det bare! Og det passede også med mig Så ved det faktisk ikk
Jeg stoppede på mini-piller for halvandEn månede siden.. Og er ikke nået at starte op på noget andet.. Vi kom så til at have ubeskyttetsex for 8 dage siden .. Og skal have min mens imorgen.. Men idag har jeg den vildeste kvalme og influenza symptomer
Kommer det ikke an på hvor lang/kort cyklus man har? Hvis man fx har en der er kortere end normal, kan man vel godt??
Line8700 skriver: Kommer det ikke an på hvor lang/kort cyklus man har? Hvis man fx har en der er kortere end normal, kan man vel godt??
Min cyklus har ikke været normal siden jeg fødte sidste år
Ja.
Det er ikke helt efter opskriften, men kroppen er ikke en robot som følger et indprogrammeret skema.
Der findes ingen sikre perioder, kun nogen som er mere sansynlige at blive gravid i end andre.
Anonym skriver: Min cyklus har ikke været normal siden jeg fødte sidste år
Så kan du vel godt være gravid.
Skal lige være helt med.. Er det et barn i ønsker jer eller passer det ikke ind lige nu?
Det kommer vel an på hvornår du har ægløsning.
Anonym skriver: Jeg stoppede på mini-piller for halvandEn månede siden.. Og er ikke nået at starte op på noget andet.. Vi kom så til at have ubeskyttetsex for 8 dage siden .. Og skal have min mens imorgen.. Men idag har jeg den vildeste kvalme og influenza symptomer
Det kan ligeså nemt være din krop der komme af med alle affaldsstofferne fra pillerne. Din krop skal jo nu til at vænne sig til at der ikke er alle de hormoner osv.
Så det er lidt svært at sige
Line8700 skriver: Så kan du vel godt være gravid. Skal lige være helt med.. Er det et barn i ønsker jer eller passer det ikke ind lige nu?
Det er ikke planlagt, men hvis jeg er gravid er det et ønskebarn..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128