Andre med høje børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2009

wamse

Altså her ville det være mærkeligt, hvis Lærke blev lille af størrelsen Jeg er selv 176 høj, Martin er 186 høj, mine brødre er 186 og 197 høj, min mor er 177 og min mormor også 177, så mon ikke Lærke bliver høj. Jeg ser det bestemt ikke som noget træls at være høj. Lærke bruger nu en str 104/110, så mon ikke hun bliver ala vores højder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2009

Tina2

Vi er også høje i vores familie... Thomas er 197 cm og jeg er 180 cm....

Filuca som lige er blevet 5 år er 120½ cm og Milas som bliver 2 år om en måned er omkring 94-95 cm....

Filuca skiller sig ud ved at være så høj som pige.... Allerede sidste år startede folk med at spørge om hun skulle i skole....
Rigtig mange kommenterer hendes højde, men kun positivt....
Har dog også fortalt hende ofte at hun skal være glad for sine lange ben, for selvfølgelig har hun lagt mærke til at hun rager op over alle sine jævnaldrende. Jeg syntes ikke altid det var sjovt at rage op over alle andre i skolen, heldigvis var min veninde ligeså høj....

Men da jeg skulle konfirmeres, skulle jeg bla gå forrest sammen med den laveste dreng i klassen (grundet efternavn) og tro ikke det var fedt eller så særlig fedt ud at gå ved siden af en dreng der gik mig til skuldrene:-( Tror heller ikke han syntes det var sjovt.....

Heldigvis har der intet negativt været for Filuca (endnu) grundet hendes højde, andet end hun fx kørte på sin højtelskede scooter til knæene skrabte henad jorden:-)

Anmeld

2. maj 2009

wamse

wamse skriver:

Altså her ville det være mærkeligt, hvis Lærke blev lille af størrelsen Jeg er selv 176 høj, Martin er 186 høj, mine brødre er 186 og 197 høj, min mor er 177 og min mormor også 177, så mon ikke Lærke bliver høj. Jeg ser det bestemt ikke som noget træls at være høj. Lærke bruger nu en str 104/110, så mon ikke hun bliver ala vores højder

nå ja Lærke´s alder Lærke er 3 år, det blev hun d. 30 marts.

Anmeld

2. maj 2009

Tina2

wamse skriver:

Nej, jeg er også kun glad for min højde idag:-) Og heldigvis er det jo blevet nemmere/mere normalt at være høj:-)

Anmeld

2. maj 2009

wamse

Tina2 skriver:

Nej, jeg er også kun glad for min højde idag:-) Og heldigvis er det jo blevet nemmere/mere normalt at være høj:-)

lige netop, det er bestemt nemmere for mig at finde jeans med passende ben-længde nu end det har været. Jeg bruger så en 41/42 i sko, og det er der efterhånden et stort udvalg i også.

Anmeld

2. maj 2009

Tina2

wamse skriver:

lige netop, det er bestemt nemmere for mig at finde jeans med passende ben-længde nu end det har været. Jeg bruger så en 41/42 i sko, og det er der efterhånden et stort udvalg i også.

Ja jeg bruger str 41 i sko, og det er da heldigvis ikke så svært at finde sko og støvler som det har været.....

Bukselængden... Den synes jeg stadig er lidt svær.... HADER at sku ud og købe jeans fordi jeg skal prøve såååå mange... Bruger længde 36 og det er ikke skide nemt at finde.....

Har faktisk været rigtig heldig med jeans på trendsales, der får man jo bare mål og alt under 88 cm i indv. benlængde dur ikke her......

Må dog sige jeg håber ikke Filuca får større fødder end jeg har...... Hun bruger str 31 nu...

Anmeld

3. maj 2009

Mor.sander

Min datter er 10 år, hun måler 145 cm... Hun er høj af sin aldre og har altid været det...

Men det var jeg også i den aldre.. Jeg voksede indtil jeg kom i 6 klasse også var det slut. Har den samme højde i dag, som den gang 168 cm... Så måske gentager historien sig

Anmeld

3. maj 2009

Miamaja

vi er begge hoje men helt uventet og dejligt, ligger vores guldklump ogsaa paa den hoje kurve. laegen gaetter ham til at blive 6 ft. 181cm som voksen. lige nu er han 2 aar og mange siger han er hoj af sin alder. han er 35 m. taet paa 3 ft hoj. ved ikke lige havd det er i cm.

Anmeld

3. maj 2009

sabi1979

Hejsa
Min datter er 10 år og 145 cm høj ( hendes far er ca. 195 cm høj ) Min pap datter er 17 år og ca. 175 cm høj

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.