Andre med høje børn??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

949 visninger
18 svar
0 synes godt om
2. maj 2009

Honningblomst

Hej piger...
Nogen andre herinde der har høje børn...hvor gamle er de og hvor høje er de og har I gjort jer tanker om det?
Jeg har en lav dreng og det har været hårdt for ham,...men meget nemmere iforhold til de krav andre stiller. Der synes jeg det er virkelig svært med Bertram som er høj og ligner en der er meget ældre og kan meget mere end han kan...og så er det også svært at finde lækkert tøj til ham som passer til en dreng der kun er 6 år.
Hmm....synes det er svært når de falder igennem og ikke bare er som alle de andre...den ene for stor den anden for lille..
Knus Eva..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2009

Tut

Nu er jeg bare nysgerrig - Hvor høj er han da?

Min kæreste er 2,05 så kan er også ganske høj. Jeg har hans "barnets bog" fra da han var lille, og da han var 5 år (den går kun til 5 år) var han 127 cm.

Mette

Anmeld

2. maj 2009

Honningblomst

Tut skriver:

Nu er jeg bare nysgerrig - Hvor høj er han da?

Min kæreste er 2,05 så kan er også ganske høj. Jeg har hans "barnets bog" fra da han var lille, og da han var 5 år (den går kun til 5 år) var han 127 cm.

Mette

Han er 6 år og 4 mdr. og er 133cm, så det er ret højt....lige så højt som storebror var som 10½årig,....synes bare det ville være så synd hvis han blev en stor mand på lige under eller over 2 meter...men kan da godt se at han har en chance for det...hmm..
Knus...

Anmeld

2. maj 2009

Mossu

Hej Eva

Ja jeg er indehaver af to høje børn.
Emma er lige blevet 5 og måler 119 cm
Mikkel er 1½ og måler 102 cm

Så det er ikke godt at vide hvor det ender :-)

Kender godt det med de høje forventninger, specielt for Mikkel, han ligner jo en på 4........så uanset hvor dygtig han er, og han er jo VERDENS dygtigste 2½ årige ( skal mor jo sige ) Så oplever han jo ofte at folk regner med mere.

Knus Tina

Anmeld

2. maj 2009

Rasmine

Jeg har 2 giga store børn, det er ikke mig de har det efter, jeg er 160.
Præcist hvor høje de er, ved jeg ikke, men Mille bliver 5 i august og bruger 116 i tøj.
Razz bliver 2 i juli, og bruger 92-98.
(Går ud fra de der størrelser stemmer overens med længden på ungerne?)
De er de højeste i deres grupper i bh/vs.

Anmeld

2. maj 2009

Rasmine

Mossu skriver:

Hej Eva

Ja jeg er indehaver af to høje børn.
Emma er lige blevet 5 og måler 119 cm
Mikkel er 1½ og måler 102 cm

Så det er ikke godt at vide hvor det ender :-)

Kender godt det med de høje forventninger, specielt for Mikkel, han ligner jo en på 4........så uanset hvor dygtig han er, og han er jo VERDENS dygtigste 2½ årige ( skal mor jo sige ) Så oplever han jo ofte at folk regner med mere.

Knus Tina

Forvirret, er han 1½ eller 2½?

Anmeld

2. maj 2009

Mossu

Mebach skriver:

Forvirret, er han 1½ eller 2½?

Gisp om han kun havde været 1½

/Tina

Anmeld

2. maj 2009

Mie A

Min pige på 5 år - målte 120 cm til sin 5 års undersøgelse.
Jeg synes ikke at jeg gør mig så mange tanker om det - hun har en høj far, så det er nok ikke så mærkeligt.
Synes bare at det er svært at finde bukser der sidder pænt, da hun også er meget slank.

Anmeld

2. maj 2009

Rasmine

Mossu skriver:

Gisp om han kun havde været 1½

/Tina

Anmeld

2. maj 2009

Mamman

Profilbillede for Mamman
Mebach skriver:

Jeg har 2 giga store børn, det er ikke mig de har det efter, jeg er 160.
Præcist hvor høje de er, ved jeg ikke, men Mille bliver 5 i august og bruger 116 i tøj.
Razz bliver 2 i juli, og bruger 92-98.
(Går ud fra de der størrelser stemmer overens med længden på ungerne?)
De er de højeste i deres grupper i bh/vs.

Jeg ved heller ikke hvor høj Malou er, men hun bliver 2 til oktober og bruger 92/98 i tøj str.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.