Matis er kommet :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

DitteMarie

VNB skriver:

Stort tillykke med den lille nye fyr! Han ser jo bare så dejlig ud  

og sikke da en drømme fødsel du havde!

Tak- ja, det var skønt at opleve en god fødsel, den første var rigtig hård, så jeg havde været lidt bange

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

DitteMarie

Karo skriver:

Nårh.........................hvor er han bare dejlig

Stort tillykke med ham.

Tak skal du have

Anmeld

26. juni 2012

DitteMarie

B&J skriver:

lyder som en super dejlig stille og rolig fødsel

og stort tillykke med matis han er bare nuttet

Tak

Anmeld

26. juni 2012

DitteMarie

LR85 skriver:

Sikke fin han er, KÆMPE tillykke

Tak

Anmeld

26. juni 2012

DitteMarie

LevisMor skriver:

Tillykke med ham 

Tak tak

Anmeld

26. juni 2012

DitteMarie

StineW79 skriver:

Stort tillykke med den fine lille fyr. Og rigtig fedt navn!! Vh stine

Tak tak- efter afstemning herinde var navnet på 2. Plads ud af 5, så tak for hjælpen herinde

Anmeld

26. juni 2012

DitteMarie

Frk. Himmelblå skriver:

Stort tillykke!

FANTASTISK billede  - det nederste. Det må være årets nyfødte-foto her på siden. Det var dog utroligt. Sikke en kontakt. Jeg er imponeret. 

Jeg bliver en smule arrig, når jeg læser om den sure jm, I mødte, da I første gang tog på fg. Det er bare ikke i orden med de der standard svar a la "du er vel nok en hysterisk mor". Til gengæld rigtig dejligt at læse, at I blev mødt positivr, da I kom igen.

Jeg selv blev sendt hjem kl. halv et om natten, da jeg ventede nr. 2. Fik at vide, at jeg skulle sende babysitterne hjem, da der ikke var nogen grund til alarm. Næste morgen kl. 7:45 fødte jeg. Nåede lige akkurat op på briksen. Og havde en elendig og skræmmende oplevelse. Tænker stadig, - hvorfor kunne jeg ikke bare have fået lov at overnatte?? 

Igen: Kæmpe tillykke. Og tak fordi du ville dele din fb med os.

Ih tak altså  Han er lige landet på maven, er stadig i karret- det var så fedt at være 100% til stede i hele forløbet 

Træls at du mødte en mutter skrap, det gør at man pludselig tvivler på  sig selv  

Jeg tænkte nu nok at vi blev sendt hjem og kom også for at få tjekket at baby var ok. Pga. Blødning, men derfor kunne hun jo godt være lidt sød alle andre vi mødte var tilgengæld til et 12 tal

Anmeld

26. juni 2012

babymus77

Først et kæmpe tillykke!!!! Hvor er det bare en fantastisk berretning, bortset fra det sure kvinde menneske!!! Billedet det nederste må da klart ramme ind i alle hjerter ;-) Wow hvor er det bare fantastisk!!!! Sikke en smuk lille dreng!!!!

Anmeld

26. juni 2012

Clisolka

Åååårh stort tillykke med ham 

Anmeld

26. juni 2012

DitteMarie

babymus77 skriver:

Først et kæmpe tillykke!!!! Hvor er det bare en fantastisk berretning, bortset fra det sure kvinde menneske!!! Billedet det nederste må da klart ramme ind i alle hjerter ;-) Wow hvor er det bare fantastisk!!!! Sikke en smuk lille dreng!!!!

Tak skal du have

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.