Så er det sgu på lørdag!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

325 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. maj 2009

Tut

Hej piger,

Vi har lige været til møde med præsten, og hold da op, det er sgu på lørdag vi skal giftes.

Om en uge på denne tid, så er vi gift!

Ville bare sige, at hvis nogen af jer skulle være i nærheden af Ringsted på lørdag kl. 16, så er i meget velkomne til glo-bryllup i Kværkeby Kirke.

Knus Tutski

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2009

Mary

Eeiih, tænk på lørdag!!! Hvor bliver det spændende

I må ha en helt fantalalastisk dag!!!! Forhåbentlig med masser af sol!
Er slet ikke misundelig.....

Anmeld

2. maj 2009

ivfmarie

Uuuuhh.. hvor er det spændende!

Lov nu at tage en masse gode billeder - som du jo selvfølgelig skal voldspame os med så snart som muligt!

Jeg ville ønske at jeg lige var i nærheden, meeeen... der må jeg lige melde pas.

I ønskes en helt fantastisk og uforglemmelig dag!

Knus

Anmeld

2. maj 2009

linemus

Aiii, det er snart!!! Håber I får en helt igennem vidunderlig dag Du må være fyldt med sommerfugle i maven nu Glæder mig til at se billeder af jer.

Anmeld

3. maj 2009

Tynen

Hvor er det vildt!!

Træls at jeg bor så langt væk. Kunne dælme ellers være sjovt at trappe op og blitze dig

Anmeld

3. maj 2009

Loggidut

ajjjjj....du er snart Fru Tutter!

det er da vildt! Og jeg kan nærmest huske den der kriller i maven, og man kan slet ikke koncentrere sig om andre ting...hæ hæ...det bliver så stort!
Jeg er ikke ved Ringsted, men glæder mig til billederne!

Anmeld

3. maj 2009

Ny mor

Tænk, at det er lige om lidti blir´mand og kone!!!! Det bliver SÅ stort for jer....suk

Vi skal til familiefest på lørdag - ellers var der jo ikke så langt til Ringsted

Mht bryllupsspørgsmål:

Skal strømpebåndet sidde på højre eller venstre ben, eller er det valgfrit? Venstre ben (hjertesiden), fik jeg at vide

2. Har man fotografen med i limosinen fra kirken efter man er blevet gift? Nej, han/hun kører bagefter i sin egen bil når billeder er taget ved/i kirken til jeres videre "foto-location".

3. Tager man sløret af til festen? (mit slør er lige så langt som slæbet på min kjole) Det er nok en smagssag. Jeg havde mit på hele aftenen, til de fik lov at klippe i en lille del af det nederste - synes det var så fint at det ikke måtte ødelægges helt

Kh Birgitte (som glæææder sig til at se billeder)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.