åhh.. ved snart ikke hvad jeg skal stille op..
sagen er at min svigermor har min søn hver mandag, da hun arbejder meget, og ellers aldrig ville få noget tid sammen med ham.. jeg er egentlig fint tilfreds med denne ordning, d det betyder at jeg kan nå mange af de kedelige, huslige ting den dag, og så nyde tiden med min søn resten af ugen...
jeg ved hun kun vil ham det bedste, men der er altså bare forskel på hvad vi synes er vigtigt.. jeg synes at faste rutiner, såsom spisetider og sovetider osv er rigtig vigtigt for små børn(han er ni mdr), og min ellers så søde svigermor mener ikke at det at han bliver revet ud af rutinen en d om ugen kan gøre nogen forskel, og derfor gør hun tingene præcis som det passer hende... nogen gange med det reslutat, at jeg ender med at føle at hun næsten gør det bevidst... og har en krop umulig dreng 2 dage efter...
det er bare kommet så langt ud nu, og vi er bare nød til at snakke om det... jeg er også begyndt at tænke om han i virkeligheden er for lille til at blive passet hver uge, men vil jo bare også så gerne gøre alle glade, og vil så gerne at min søn for et rigtig tæt forhold til sine bedstefoældre...
sys det er så svært.. er det mig der er fuldstændig umulig at stille tilfreds? og bare helt helt gal på den?? håber nogen kan hjælpe, og bliver ikke fornærmet over noget.. ved jo godt er der er forskel på hvad folk mener er vigtigt for deres børn...
Anmeld