Fødselsberetning af Mynthe

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. juni 2012

JonTri

AnneBJ skriver:

Endnu engang stort tillykke med Mynthe - og det skønne navn!! 

Puh, jeg kan godt huske fornemmelsen af en u-artende hjerterytme hos bebsen.. Godt det hele gik så fint!

Jeg glæder mig til billeder - også af de stolte brødre!

Mange tak.
Var halvbange for at der var noget galt... tænkte straks meningitis - ikke fedt at være nurse i den situation!!!
Spurgte om de ikke bare kunne foretage det kejsersnit, så vi ku se om hun var ok... de troede selvf det var fordi jeg var kommet "dertil" i fødslen, hvilket jeg ikke var... hmm...
Men er sgu glad for at hun kom ud "rigtigt", når man kommer hjem til de andre unger... stakkels dem hvis mor havde fået ks

Spammer jer med det vuns - scroll down

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juni 2012

JonTri

Her er billeder af tøsebarnet...
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

27. juni 2012

Marco2

Sikke da nogle skønne børn I har. Og tillykke med hende

Anmeld

27. juni 2012

JonTri

Marco2 skriver:

Sikke da nogle skønne børn I har. Og tillykke med hende

Mange tak

Anmeld

27. juni 2012

Kit

Skønne billeder

Anmeld

27. juni 2012

Lilje82

Åh Rikke tak for dejlig læsning og endnu engang tillykke med hende, synes dælm dutme du er sej, ja du er så

Hun er jo alt for skøn den lille Mynthe, så sød, smuk og lille

Anmeld

27. juni 2012

piadas

Årh, suk - hvor er hun altså sød!

Hvor er det vildt, at ham den bette mand allerede er storebror...han er jo stadig lille!

Anmeld

30. juni 2012

Line Højdal

Dejlige billeder - af alle ungerne

Stort tillykke med lillepigen  Dejligt at det hele gik så fint trodst bekymringerne undervejs - hun er super fin og sikke et sødt navn

Anmeld

2. juli 2012

DK

Stort stort tillykke med Mynthe.

Hvor vildt at det allerede er nu! Dejlige skønne unger, kan godt forstå at I er glade for en til Og så en lillesøster, det er jo lige prikken over i'et her til sidst.

Anmeld

3. juli 2012

PeruBaby

JonTri skriver:

Hejsa.

Mange tak. Ja der er meget at vænne sig til... især for Tristan... men den store skal pludselig også slæbes rundt på og hygges ekstra om... sådan er det vist bare

Jeg har været lidt i krise over, at jeg ikke skal have flere børn... ville ønske man sku ha nummer to igen og igen, så mon ikke jeg bliver skruk en million gange inden det siver ind at DET ER SLUT...

Siger jeg mens min lille prut sover sødt, to uger gammel - helt ærlig Rikke!!!

Skal I snart i gang igen?

Jaaaa, jeg er i DK nu, men planen er at når vi kommer hjem igen så bliver PB nr.2 (4) skudt i gang. Håber det går hurtigt med at blive gravid igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.