Nabostrid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. maj 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Naboen er ikke til at snakke med.. Når naboen har sagt noget til andre, og de snakker med naboen, er det faktisk ikke noget godt der kommer ud af det.. kommentaren er "Jeg får min rockere venner til at komme" Kan ikke passe man bruger sådan en dårlig kommentar til at forsvare sig med... Jeg synes ikke det kan være rigtigt at vi skal flytte.. Naboen har fået klage på klage over mange ting, ikke bare af os... vi er ikke ene om utrygheden.... vi er mange unge og ældre mennesker...

Der er rigtig meget der ikke er fair eller som det burde være, men det skulle altså ikke få mig til at vægte en strid med en idiot højere end mit barns sikkerhed og tryghed. Kan slet ikke forstå I gider det...
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. maj 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Der er rigtig meget der ikke er fair eller som det burde være, men det skulle altså ikke få mig til at vægte en strid med en idiot højere end mit barns sikkerhed og tryghed. Kan slet ikke forstå I gider det...
Knus Eva

Nej forstår godt du ikke forstår det... altid noget man har hver sin mening...
Der står nogen rækkehuse tomme herude... der er 4 hestesko her med 10 boligere i hver... Vi regner med at skrive os op til en af de andre, og komme væk fra naboen.. Vi har en god kemi med mange herude, og vi vil være ked af at skulle flytte... Altså desværre får naboen dem alle til flytte som bor i det rækkehus vi bor i nu - og det kan ikke blive ved på den måde når der flytter nye mennesker ind.. Før vi flyttede ind, boede der en mand her, naboen kørte på ham, til sidst flyttede han pga det.. Jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at det skal være sådan...

Anmeld

4. maj 2009

Honningblomst

Anonym skriver:

Nej forstår godt du ikke forstår det... altid noget man har hver sin mening...
Der står nogen rækkehuse tomme herude... der er 4 hestesko her med 10 boligere i hver... Vi regner med at skrive os op til en af de andre, og komme væk fra naboen.. Vi har en god kemi med mange herude, og vi vil være ked af at skulle flytte... Altså desværre får naboen dem alle til flytte som bor i det rækkehus vi bor i nu - og det kan ikke blive ved på den måde når der flytter nye mennesker ind.. Før vi flyttede ind, boede der en mand her, naboen kørte på ham, til sidst flyttede han pga det.. Jeg synes bare ikke det kan være rigtigt at det skal være sådan...

Kan jeg godt forstå at du ikke kan forstå...men det ændre jo bare ikke ved det faktum at et eneste latterligt menneske kan ødelægge det for en masse andre...trist...godt jeg bor i et dejligt kvarter med gode rare og ordentlige og meget kedelige mennesker-griner
Knus..

Anmeld

4. maj 2009

Anonym trådstarter

Eva skriver:

Kan jeg godt forstå at du ikke kan forstå...men det ændre jo bare ikke ved det faktum at et eneste latterligt menneske kan ødelægge det for en masse andre...trist...godt jeg bor i et dejligt kvarter med gode rare og ordentlige og meget kedelige mennesker-griner
Knus..

Ja det er sq trist... Vi håber da os at finde en løsning på det.. mange har sagt til os at vi skal lave en underskrifts indsamling... Det kan man da ikke bare gør... eller?
Dejligt du bor et super sted...

Verden slipper bare ikke for sådan noget nabostrid nogensinde... Det tror jeg desværre ikke...

Anmeld

4. maj 2009

tascia

ej, jeg havde altså også pakket mine ting og var flytte! hvis de vil kan de da fortsat chikanere jer hvis i flytter i et andet rækkehus samme sted!!!!

det kan godt ske de har gjort det før og det ikke er korrekt, men eftersom foreningen ikke gør så meget ved det, tja så havde jeg taget konsekvensen af det og var flyttet

//Natascia

Anmeld

4. maj 2009

Anonym trådstarter

tascia skriver:

ej, jeg havde altså også pakket mine ting og var flytte! hvis de vil kan de da fortsat chikanere jer hvis i flytter i et andet rækkehus samme sted!!!!

det kan godt ske de har gjort det før og det ikke er korrekt, men eftersom foreningen ikke gør så meget ved det, tja så havde jeg taget konsekvensen af det og var flyttet

//Natascia

Ja, Der skal snakkes med boligforeningen i dag, så vi kan kun vente og se hvad de siger... Nu ikke fordi der skulle komme rama skrig over emnet... Mange vil nok se på emnet som om vi hakker på hinanden.. Vi kommer bare med vores meninger - Det skal der være plads til...

Anmeld

4. maj 2009

Rasmine

Eva skriver:

Jeg var flyttet og så havde jeg været fuldstændig ligeglad med hvem der var svag og ikke svag...mod dumhed kæmper selv guderne forgæves...og mit bar skulle sørme ikke risikere at blive skræmt af sådanne mennesker.
Jeg var flyttet, havde ikke gidet bruge energi på sådan et menneske.
Knus Eva

Enig!

Anmeld

4. maj 2009

Anonym trådstarter

I får en opdatering af det i morgen... Hvad der så skal ske.. det ender højst sandsynlig med at vi flytter.... Vi står ikke som søgende i boligforeningen...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.