Nabostrid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.121 visninger
17 svar
0 synes godt om
2. maj 2009

Anonym trådstarter

Jeg og min lille familie flyttede i rækkehus sidste sommer.. Rigtig lækkert sted... Gode naboer.. (Troede vi) Ja der er jo regler i de boligforeninger... Man må ikke have sådan og sådan... Vi meldte vores nabo for nogen ting til boligforeningen anonymt... Og derefter til politiet anonymt ned noget andet... Naboen fandt ud af det på en og anden måde... Svinede os fuldstændig til, lavede graffiti på husmuren - hvor der stod skælds ord og andre ting som vi skulle tage alvorligt..
Halvt år senere, (Igår) Troede vi det var ovre.. Men nej... Naboen svinede os til igen og nu kan vi ikke gå udenfor en dør uden og blive kaldt noget.. slet ikke engang i vores have... Det er fanmer surt.. Jeg tør slet ikk være her mere, så bange er jeg.. Vi tager så ind i boligforeningen Mandag og snakker med dem om det, om vi kan få gjort et og andet...

Det er skrækslagende.. Vores barn kan ikke færdes i haven uden og blive svinet til.. Det er ikke os der skal flytte, hvis vi flytter, så har naboen vundet og sådan skal det slet ikke være....

Puuuhh.. Måtte ud med det.. Sidder bare og er helt lukket inde i vores rækkehus...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2009

Mormilla

Anonym skriver:

Jeg og min lille familie flyttede i rækkehus sidste sommer.. Rigtig lækkert sted... Gode naboer.. (Troede vi) Ja der er jo regler i de boligforeninger... Man må ikke have sådan og sådan... Vi meldte vores nabo for nogen ting til boligforeningen anonymt... Og derefter til politiet anonymt ned noget andet... Naboen fandt ud af det på en og anden måde... Svinede os fuldstændig til, lavede graffiti på husmuren - hvor der stod skælds ord og andre ting som vi skulle tage alvorligt..
Halvt år senere, (Igår) Troede vi det var ovre.. Men nej... Naboen svinede os til igen og nu kan vi ikke gå udenfor en dør uden og blive kaldt noget.. slet ikke engang i vores have... Det er fanmer surt.. Jeg tør slet ikk være her mere, så bange er jeg.. Vi tager så ind i boligforeningen Mandag og snakker med dem om det, om vi kan få gjort et og andet...

Det er skrækslagende.. Vores barn kan ikke færdes i haven uden og blive svinet til.. Det er ikke os der skal flytte, hvis vi flytter, så har naboen vundet og sådan skal det slet ikke være....

Puuuhh.. Måtte ud med det.. Sidder bare og er helt lukket inde i vores rækkehus...

Ej det er jeg da ked af at høre!!!

Det er da ikke sjovt at i ikke kan gå ud uden at der er nogen som råber efter jer! Håber at i finder ud af noget på mandag, så i kan komme ud i haven igen...

Anmeld

2. maj 2009

Anonym trådstarter

Mormilla skriver:

Ej det er jeg da ked af at høre!!!

Det er da ikke sjovt at i ikke kan gå ud uden at der er nogen som råber efter jer! Håber at i finder ud af noget på mandag, så i kan komme ud i haven igen...

Det er rigtigt surt... Det er ikke kun os naboen taler sådan til...

Anmeld

2. maj 2009

Mormilla

Anonym skriver:

Det er rigtigt surt... Det er ikke kun os naboen taler sådan til...

Okay de gør det os til de andre Hvad har de tænkt sig at gøre?

Anmeld

2. maj 2009

finkedinke

Sikke noget møg, jeg tror nok jeg ville flytte, selv om jeg ville føle det som et nederlag og savne mit hjem. Men det er så vigtigt at være tryg i sit eget hjem.

Desværre er det ofte svært at smide folk ud af deres hjem, så det er ikke sikkert boligforeningen kan gøre noget. Og sat helt på spidsen så ved naboen jo selvfølgelig hvor i bor og kan, uanset hvor han flytter hen, vælge at fortsætte sin chikane af jer.

Berith

Anmeld

2. maj 2009

Anonym trådstarter

Mange siger vi skal gå til politiet.. det gør det hele være og fandt vi ud af sidst... Vi allesammen vi have ham ud... Naboen skal ikke tro vi er det svageste led og flytter... Sådan spiller vi ikke spillet her...

Nu snakker vi med boligforeningen - de har fået mange klager på naboen, af andre i afdelingen her...

Anmeld

4. maj 2009

Anonym trådstarter

Vi fik afvide naboen har fremlejet sit hus i et ½ år... Og det er naboens kammier - Det gør det ikke bedre.... For de skulede efter os i sidste uge sammen med naboen... Spændende og se hvad boligforeningen gør og kan gøre...

Anmeld

4. maj 2009

Honningblomst

Jeg var flyttet og så havde jeg været fuldstændig ligeglad med hvem der var svag og ikke svag...mod dumhed kæmper selv guderne forgæves...og mit bar skulle sørme ikke risikere at blive skræmt af sådanne mennesker.
Jeg var flyttet, havde ikke gidet bruge energi på sådan et menneske.
Knus Eva

Anmeld

4. maj 2009

Fiona78

Eva skriver:

Jeg var flyttet og så havde jeg været fuldstændig ligeglad med hvem der var svag og ikke svag...mod dumhed kæmper selv guderne forgæves...og mit bar skulle sørme ikke risikere at blive skræmt af sådanne mennesker.
Jeg var flyttet, havde ikke gidet bruge energi på sådan et menneske.
Knus Eva

ENIG....

Anmeld

4. maj 2009

Anonym trådstarter

Naboen er ikke til at snakke med.. Når naboen har sagt noget til andre, og de snakker med naboen, er det faktisk ikke noget godt der kommer ud af det.. kommentaren er "Jeg får min rockere venner til at komme" Kan ikke passe man bruger sådan en dårlig kommentar til at forsvare sig med... Jeg synes ikke det kan være rigtigt at vi skal flytte.. Naboen har fået klage på klage over mange ting, ikke bare af os... vi er ikke ene om utrygheden.... vi er mange unge og ældre mennesker...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.