Jeg er bare så skuffet!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. maj 2009

stumpen-89

hold da op, hvor er hun træls.. Hvad så, hvis din søns 18 årige fødselsdag også falder på mors dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. maj 2009

Christinahr

Jeg kan sagtens forstå at dit barns fødesldag er vigtigere end mors dag - ingen tvivl. Når det så er sagt forstår jeg ikke du er så skuffet over alle ikke ahr ryddet kaldenderen. Jeg er ligeglad med folks fødselsdag - hvis jeg bliver inviteret til noget er det det der kommer først jeg deltager i. jeg er f.eks optaget på min fars fødselsdag - jeg kan jo ikke være sikker på han holder noget den dag og gider ærlig talt ikke sige nej og så ende med at side alene

Anmeld

2. maj 2009

Honningblomst

Jeg kan sagtens forstå at dit barns fødesldag er vigtigere end mors dag - ingen tvivl. Når det så er sagt forstår jeg ikke du er så skuffet over alle ikke ahr ryddet kaldenderen. Jeg er ligeglad med folks fødselsdag - hvis jeg bliver inviteret til noget er det det der kommer først jeg deltager i. jeg er f.eks optaget på min fars fødselsdag - jeg kan jo ikke være sikker på han holder noget den dag og gider ærlig talt ikke sige nej og så ende med at side alene

Så enig...
Min søs har fødselsdag i morgen og der skal jeg til åbent hus på min gamle efterskole, så jeg kommer bare lige et smut forbi senere...sådan er det. Når min søn har fødselsdag skal hans far til fest og derfor fejrer han ikke dagen med ham....men så gør de det en anden dag...intet problem.
Knus Eva....

Anmeld

2. maj 2009

Mormilla

stumpen-89 skriver:

hold da op, hvor er hun træls.. Hvad så, hvis din søns 18 årige fødselsdag også falder på mors dag?

Ja så bliver der nok problemer igen!

Anmeld

2. maj 2009

Mormilla

Christinahr skriver:

De skal jo ikke gå og sige at man kommer på fødselsdagen selv om at man ikke er inviteret. Fordi sådan mener de at man gør...

Anmeld

2. maj 2009

Mormilla

Eva skriver:

Så enig...
Min søs har fødselsdag i morgen og der skal jeg til åbent hus på min gamle efterskole, så jeg kommer bare lige et smut forbi senere...sådan er det. Når min søn har fødselsdag skal hans far til fest og derfor fejrer han ikke dagen med ham....men så gør de det en anden dag...intet problem.
Knus Eva....

Det er os okay hvis de ikke kan. Men de skal jo ikke gå og sige at man kommer på fødselsdagen selv om at man ikke er inviteret. Fordi sådan mener de at man gør...

Anmeld

2. maj 2009

Plysbjørnen

Jeg kan godt forstå du er skuffet... Det ville jeg også blive...

Jeg har det sådan at hvis folk ikke kan den da jeg invitere ja så kan de blive væk, for så er de ikke enteresseret...

Jeg tager heller ikke andre steder hvis jeg ved der er en i familien, eller en nær ven der har fødselsdag... Der er så detsvære bare nogen i min familie som holder fest andre dage end dagen, som så bliver sure over at man ikke kan komme...

Anmeld

2. maj 2009

Mormilla

Trold skriver:

Jeg kan godt forstå du er skuffet... Det ville jeg også blive...

Jeg har det sådan at hvis folk ikke kan den da jeg invitere ja så kan de blive væk, for så er de ikke enteresseret...

Jeg tager heller ikke andre steder hvis jeg ved der er en i familien, eller en nær ven der har fødselsdag... Der er så detsvære bare nogen i min familie som holder fest andre dage end dagen, som så bliver sure over at man ikke kan komme...

Kan høre at vi gør det lidt på samme måde

Anmeld

2. maj 2009

Mormilla

- skriver:

Kender det, den ene første fødselsdag syntes jeg også burde være helt almindeligt at man ikke bare glemmer...

Klemens blev 1 år den 12. april sidste år, og der havde bedste lige holdt at holde sin 50 års fødselsdag, selv om han har fødselsdag den 18. marts.

Der var ikke mange weekender de kunne få lokalet, men uanset hvad, syntes ikke det var pænt.

Vi overvejede meget om vi skulle dukke op..
Endte med vi dukkede op med "krav" om at Klemens blev fejret ved morgenbordet og vi fik lagkage... (fødselsdagen var først om aftenen)... Men altså det var på sjælland, så hele min side af familien manglede....

Okay det var ikke fair!!! Men er da glad for at i fandt ud af noget selv om at hele familien ikke kom Synes selv at det er træls at vi ikke kan få samlet hele familien Men vi skal jo nok få en go dag!!! Det er mere dem som ikke kommer, som går glip af noget!

Anmeld

2. maj 2009

Mormilla

- skriver:

Syntes det var rigtig elendigt...

Og tror også jeg melder afbud en anden gang, havde det været en "alm" fødselsdag hvor han var fyldt 49 eller 54 eller lign, var vi slet ikke dukket op...

Jeg var nok heller ikke gået med til det!!! Fordi synes ikke han skal dele han`s fødselsdag med nogen!!! Det er os grunden til at jeg holder fødselsdag weekenden efter...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.