Vi skal holde min søn`s fødselsdag d.10 maj.
Først inviteret jeg min side af familien og de kommer alle sammen

Så ringede jeg til min svigermor og hun var meget skuffet over at vi holdte han`s fødselsdag på mor`s dag. Fordi hun ville gerne ha invitert os alle samme hjem til hende pga. mor`s dag. Men han har jo fødselsdag den dag og han bliver jo 1 år. Kan slet ikke forstå at hun synes at mor`s dag er vigtigere end hendes barnebarn`s 1år`s fødselsdag

Men hun regner med at de kan komme...
Nå men da vi så skulle invitere resten af sviger familien kunne de ikke komme. Kun min svigerinde og hendes mand, regner med at de kan komme...
Jeg er bare så skuffet over min sviger familie. De plejer altid at sige at man skal komme den dag børn har fødselsdag. Også selv om at de ikke er inviteret. Men nej de alle har lavet planer

Så det er bare noget de har gået og sagt!

De har jo vidst det i et år nu at han har fødselsdag d.10...
Når nogen ringer til mig for at høre om vi kan noget, så kigger jeg altid på kalenderen for at se om der er nogen som har fødselsdag. Hvis jeg kan se at der er nogen som har, siger jeg nej selvom at vi ikke er blevet inviteret til noget i nu.
Nå måtte bare ud med det! Er så ked af at han`s første fødselsdag ikke bliver med hele familien. Ved godt at han ikke ligger mærke til det! Men synes atadig at at de godt kunne være kommet!!!
Anmeld