7+0, andet barn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. juni 2012

Steinbrenner

Anonym skriver:

Jeg er i forvejen en af de større størrelser, men jeg synes maven eksplodere!!! Jeg er simpelthen så oppustet...

Hejsa

Med min nr. 2 var jeg stor som et hus og fik konstant spørgsmålet " er du sikker på at der kun er 1 der inde?" 

Der skal lige siges at jeg er også er en kraftig pige men det hele sad kun på maven

Nu skal jeg have nr.3 jeg er 14+5 i dag og jeg ser bestemt også meget gravid ud, så jeg forventer at jeg mindst bliver lige så stor som sidst

For første gang har jeg også døjet meget med oppusterhed og der har været meget ubehageligt, men der aftog heldigvis efter uge 12

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juni 2012

Anonym trådstarter

Steinbrenner skriver:

Hejsa

Med min nr. 2 var jeg stor som et hus og fik konstant spørgsmålet " er du sikker på at der kun er 1 der inde?" 

Der skal lige siges at jeg er også er en kraftig pige men det hele sad kun på maven

Nu skal jeg have nr.3 jeg er 14+5 i dag og jeg ser bestemt også meget gravid ud, så jeg forventer at jeg mindst bliver lige så stor som sidst

For første gang har jeg også døjet meget med oppusterhed og der har været meget ubehageligt, men der aftog heldigvis efter uge 12

ddet er ikke videre behageligt, så jeg håber lidt det stopper som du siger

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Her i min anden graviditet, har man først ku ane maven fra omkring ung 18. Og først fra omkring uge 20 fik det op for folk at jeg var gravid. Du tror ik du ku være længer henne??  

Og forresten rigtig fin mave!! Vh stine

Vores baby er lavet i behandling, og vi har været til en scanning allerede. Så vi er ret sikre på jeg ikke er længere henne. Selvom det godt ku føles sådan

Anmeld

26. juni 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Anonym skriver:

Vores baby er lavet i behandling, og vi har været til en scanning allerede. Så vi er ret sikre på jeg ikke er længere henne. Selvom det godt ku føles sådan

Ja så er der da ingen tvivl! Hvor er den altså fin allerede! Vh stine

Anmeld

26. juni 2012

Anonym trådstarter

StineW79 skriver:

Ja så er der da ingen tvivl! Hvor er den altså fin allerede! Vh stine

Mange tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.