Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Jeg er i forvejen en af de større størrelser, men jeg synes maven eksplodere!!! Jeg er simpelthen så oppustet...
Jeg er i forvejen en af de større størrelser, men jeg synes maven eksplodere!!! Jeg er simpelthen så oppustet...
Sådan så jeg også ud da jeg ventede min søn og det var endda den første (og eneste), men flot mave
Annemor... skriver: Sådan så jeg også ud da jeg ventede min søn og det var endda den første (og eneste), men flot mave
Anonym skriver: Jeg synes bare det er lidt vildt! Med den første så jeg ikke sådan her ud før 18+...Men tak
Jeg synes bare det er lidt vildt! Med den første så jeg ikke sådan her ud før 18+...Men tak
jeg frygter lidt hvordan at jeg kommer til at se ud med nr. 2 for var faktisk pæn stor med min søn
Sådan var det også for mig.
Tillykke
Annemor... skriver: jeg frygter lidt hvordan at jeg kommer til at se ud med nr. 2 for var faktisk pæn stor med min søn
Amandas-mor skriver: Sådan var det også for mig. Tillykke
Vildt. Er også i uge 7 med vores 2. barn, og har kun en lille ubetydeligt bule "so far"
E. B. skriver: Vildt. Er også i uge 7 med vores 2. barn, og har kun en lille ubetydeligt bule "so far"
Her i min anden graviditet, har man først ku ane maven fra omkring ung 18. Og først fra omkring uge 20 fik det op for folk at jeg var gravid. Du tror ik du ku være længer henne??
Og forresten rigtig fin mave!! Vh stine
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128