puha det er hårdt at være gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. juni 2012

Anonym trådstarter

annecatrine88 skriver:

Nu var jeg så "heldig" ikke at have et job, så jeg kunne være herhjemme, men jeg kunne sagtens rydde op og gøre rent, ordne have osv..

Men nogen dage kunne det være forfærdentligt, hvor jeg ikke kunne noget..

jeg er rigtig skidt hver dag. det er simpelthen så træls

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Anonym skriver:

hej derude.

jeg er i dag 10+1, vi prøvede at blive gravid i 14 måneder før det endelig lykkes.
men nu...... ja nu synes jeg fan... det er hårdt.

jeg har kvalme hele dagen lang, opkast og svimmel. så svimmel at der om morgen kommer små sort prikker for mine øjne.

ville egentlig ikke noget med indlægget, men er der andre der også har det sådan.??

jeg føler mig som en mor og kæreste lige i tiden, da jeg ikke rigtig synes jeg slår til.

Knus

Lyder meget som min historie

14 Mdrs først, dog med 2 SA'er også. Jeg er idag 11+1 og konstant kvalme, kaster op, er så død for energi og er på en måde sygemeldt, skal sove en middags lur- hvilket jeg normalt haader!! Er svimmel, sortnet og bare flad for energi :/ ikke nemt med 2 børn oveni

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^ skriver:

Lyder meget som min historie

14 Mdrs først, dog med 2 SA'er også. Jeg er idag 11+1 og konstant kvalme, kaster op, er så død for energi og er på en måde sygemeldt, skal sove en middags lur- hvilket jeg normalt haader!! Er svimmel, sortnet og bare flad for energi :/ ikke nemt med 2 børn oveni

lige netop som mig. jeg har dog overhovedet ikke været gravid før denne gang i de 14 måneder. jeg tog kontakt til lægen i sidste uge, hvor han sagde vi måtte se tiden an. dette såre mig faktisk lidt, da jeg ikke synes jeg kan yde på mit job (arbejder på demensafsnit) på arbejdet sagde jeg til min leder, at som det var nu havde jeg det bedst om aften, og for både min arbejdsplads skyld og min, mente jeg dette var det bedste (har normalt skiftende dag og aften) men nej nej sommerferieplanen var lavet, fik jeg afvide. brrrrr

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.