puha det er hårdt at være gravid.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.203 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. juni 2012

Anonym trådstarter

hej derude.

jeg er i dag 10+1, vi prøvede at blive gravid i 14 måneder før det endelig lykkes.
men nu...... ja nu synes jeg fan... det er hårdt.

jeg har kvalme hele dagen lang, opkast og svimmel. så svimmel at der om morgen kommer små sort prikker for mine øjne.

ville egentlig ikke noget med indlægget, men er der andre der også har det sådan.??

jeg føler mig som en mor og kæreste lige i tiden, da jeg ikke rigtig synes jeg slår til.

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

hej derude.

jeg er i dag 10+1, vi prøvede at blive gravid i 14 måneder før det endelig lykkes.

jeg har kvalme hele dagen lang, opkast og svimmel. så svimmel at der om morgen kommer små sort prikker for mine øjne.

ville egentlig ikke noget med indlægget, men er der andre der også har det sådan.??

jeg føler mig som en mor og kæreste lige i tiden, da jeg ikke rigtig synes jeg slår til.

Knus

jeg føler mig som en dårlig mor osv. skulle der stå

Anmeld

25. juni 2012

annecatrine88

Anonym skriver:

hej derude.

Knus

Sådan havde jeg det også da jeg var 10 uger henne.. Mit stoppede da jeg cirka var 14 uger henne.. Hvilket var super dejligt.. Så bare op med humøret.. Det skal nok blive bedre.. Og ellers tænkt på at der kommer en perfekt lille guldklump ud af det om 30 uger..

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

annecatrine88 skriver:

Sådan havde jeg det også da jeg var 10 uger henne.. Mit stoppede da jeg cirka var 14 uger henne.. Hvilket var super dejligt.. Så bare op med humøret.. Det skal nok blive bedre.. Og ellers tænkt på at der kommer en perfekt lille guldklump ud af det om 30 uger..

uha håber også mit forsvinder.
ja prøver også at tænke i den bane hele tiden. men føj hvor har jeg det bare skidt.

Kunne du blive ved at passe dit job ??

Anmeld

25. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

hej derude.

Knus

Er du begyndt på jerntilskud? For så lyder det som om det er ved at være på tide mht svimmelheden...

Men kan godt huske det, synes også det var lidt hårdt at have det så dårligt hele tiden og bare ligge med kvalme og ikke rigtig kunne noget....

Nu synes jeg bare det er hårdt pga jeg er så besværet efterhånden... Ja og så er kvalmen også kommet lidt tilbage og er også svimmel trods jern.... Godt der kun er 6 uger endnu

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Er du begyndt på jerntilskud? For så lyder det som om det er ved at være på tide mht svimmelheden...

Men kan godt huske det, synes også det var lidt hårdt at have det så dårligt hele tiden og bare ligge med kvalme og ikke rigtig kunne noget....

Nu synes jeg bare det er hårdt pga jeg er så besværet efterhånden... Ja og så er kvalmen også kommet lidt tilbage og er også svimmel trods jern.... Godt der kun er 6 uger endnu

nej det er jeg ikke startet på endnu. må jeg da heller komme i gang med, synes bare lægen sagde det var fra uge 12.

ja så kan i da i der mindste se en ende på det. synes 30 uger er lidt uoverskueligt, som jeg har det.

Anmeld

25. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

nej det er jeg ikke startet på endnu. må jeg da heller komme i gang med, synes bare lægen sagde det var fra uge 12.

ja så kan i da i der mindste se en ende på det. synes 30 uger er lidt uoverskueligt, som jeg har det.

Alle andre steder står der det er fra uge 10, så det er jo nu du skal igang.. og er du svimmel så er der især god grund til det... Det skader jo ikke

Ja der begynder at være lys for enden af tunnellen hehe...

Anmeld

25. juni 2012

Anonym trådstarter

Masig skriver:

Alle andre steder står der det er fra uge 10, så det er jo nu du skal igang.. og er du svimmel så er der især god grund til det... Det skader jo ikke

Ja der begynder at være lys for enden af tunnellen hehe...

ja okay det må jeg hvis hellere tak fordi du lige gad skrive det..

held og lykke med den snart kommende fødsel

Anmeld

25. juni 2012

Masig

Anonym skriver:

ja okay det må jeg hvis hellere tak fordi du lige gad skrive det..

held og lykke med den snart kommende fødsel

Så lidt

Og mange tak

Anmeld

25. juni 2012

annecatrine88

Anonym skriver:

uha håber også mit forsvinder.
ja prøver også at tænke i den bane hele tiden. men føj hvor har jeg det bare skidt.

Kunne du blive ved at passe dit job ??

Nu var jeg så "heldig" ikke at have et job, så jeg kunne være herhjemme, men jeg kunne sagtens rydde op og gøre rent, ordne have osv..

Men nogen dage kunne det være forfærdentligt, hvor jeg ikke kunne noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.