ha ha...nogen spørger om hvornår det bliver nemmere...ha ha....kom så grynt, her kan vi være med på banen.....
det bliver ALDRIG, og jeg gentager ALDRIG nemmere.
nu tager de alt, møffer rundt, men bare vent...senere i livet bære de deres første brandert hjem, laver ballade i skolen, baldre naboens vinduer, siger fuck dig til damer i butikker, og laver alt det de ikke må....
der kommer tider hvor de hellere brækker sig i tallerkenen end spise det i servere, tider hvor de ikke kommer hjem til aftalt tid, tider hvor de skal prøve at stjæle i butikker (fordi det bare skal prøves), tider hvor de ikke laver deres lektier, og tider hvor de plager om tøj til en milliard.
i skal huske at nyde hvert et sekund i har med dem, for hver alderstrin har sin charme, nedgang, optur, og glæde og sorg....så elsk dem for hvad de er i nuet...for det bliver ALDRIG nemmere.
jeg vil gerne skrive under på at jeg hellere har 3 børn på tif´s alder, end at have en teenager i huset.
for der forsvinder altid guf i skabene, og der ædes med 180 i timen, der dukker pludselig kærster op, og lillebror skal bare have nogen på lampen...altså....det bliver ALDRIG nemmere...lol
og tillykke med han kravler...det er sgu da dejligt...snart går han, og det er med en taske under armen, og en flyttekasse i den anden og siger so long mor....
nyd tiden nu....for den går bare alt for hurtig...lol
stort morgenknus fra sloggi....som virkelig forsøger at nyde hendes teenager-søn...men doooohhhhh hvor er det dog svært
Anmeld