[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f]
[grøn]Ej...han er jo dejlig..
MEN, han kravler alle vegne og er i ALLE planter, kanter osv. Der er ingen stedet der har helle og han NÆGTER pure at sidde på sin flade røv og lege. Op og stå af alt, kattelemmen, planter, borde, stol, sofaen, kravlegården...mig:'(Han skal kravle hele tiden og så kan man bare rende i røven på ham hele dagen for at han ikke skal slå sig. For han holder jo godt nok fast når han rejser sig, men så tror han sgu han kan gå selv og giver abre slip for at gå eller vedned sig eller lign.
Puha...er sådan set glad for at han er i dagpleje for han tager bare al min tid nu. Synes han var krævende før, men jeg blev da lige klogere.:)):)):)):))[/grøn]
ikke noget seriøst brok fra mig, men synes bare han tager al energi fra mig lige for tiden:$[/citat]
Bare rolig, jeg tager det ikke for mere end det det er...(H) Jeg kan jo desværre ikke prale af at have et barn der er ligeså aktivt.... Hun ligger flad som en pandekage, og gider næsten ingen ting...Kun hendes gåvogn, og den er også god til at styrken musklerne i hendes ben, men hun kan jo ikke sidde i den hele tide... FÅRK...
Anmeld