Belastende unge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

735 visninger
13 svar
0 synes godt om
10. marts 2008

Muffinmus

[grøn]Ej...han er jo dejlig.. MEN, han kravler alle vegne og er i ALLE planter, kanter osv. Der er ingen stedet der har helle og han NÆGTER pure at sidde på sin flade røv og lege. Op og stå af alt, kattelemmen, planter, borde, stol, sofaen, kravlegården...mig:'(Han skal kravle hele tiden og så kan man bare rende i røven på ham hele dagen for at han ikke skal slå sig. For han holder jo godt nok fast når han rejser sig, men så tror han sgu han kan gå selv og giver abre slip for at gå eller vedned sig eller lign. Puha...er sådan set glad for at han er i dagpleje for han tager bare al min tid nu. Synes han var krævende før, men jeg blev da lige klogere.:)):)):)):))[/grøn] ikke noget seriøst brok fra mig, men synes bare han tager al energi fra mig lige for tiden:$

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2008

Anna-Rosa

[citat][f][småt]MariaE skriver:[/småt][/f] [grøn]Ej...han er jo dejlig.. MEN, han kravler alle vegne og er i ALLE planter, kanter osv. Der er ingen stedet der har helle og han NÆGTER pure at sidde på sin flade røv og lege. Op og stå af alt, kattelemmen, planter, borde, stol, sofaen, kravlegården...mig:'(Han skal kravle hele tiden og så kan man bare rende i røven på ham hele dagen for at han ikke skal slå sig. For han holder jo godt nok fast når han rejser sig, men så tror han sgu han kan gå selv og giver abre slip for at gå eller vedned sig eller lign. Puha...er sådan set glad for at han er i dagpleje for han tager bare al min tid nu. Synes han var krævende før, men jeg blev da lige klogere.:)):)):)):))[/grøn] ikke noget seriøst brok fra mig, men synes bare han tager al energi fra mig lige for tiden:$[/citat] Bare rolig, jeg tager det ikke for mere end det det er...(H) Jeg kan jo desværre ikke prale af at have et barn der er ligeså aktivt.... Hun ligger flad som en pandekage, og gider næsten ingen ting...Kun hendes gåvogn, og den er også god til at styrken musklerne i hendes ben, men hun kan jo ikke sidde i den hele tide... FÅRK...

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

Og hov...glemte da helt at rose ham.....synes virkelig han er hurtig og dygtig...Good going:D

Anmeld

10. marts 2008

Muffinmus

harh harh...nej, sjovt at de kan være så forskellige:)
Ville dog ønske at william nogle gange kunne gøre som an pandekage og flade helt ud.......Men han KAN ikke sidde stille mere end 2 min af gangen...virkelig til at få spat af nogle gange.

Anmeld

10. marts 2008

bette

haha lyder total som mikkel lige i tiden (på nær det med at rejse sig op)
han er også bare alle vegne... hentede ham 5 gange tilbage på lege gulvet i løbet af 5 min..>( grrr hehe..
men jeg kan nu ikke lade være med at skrald grine når han skynder sig ud mod køkkent mens han griner helt vildt højlydt..:D som om han godt ved at han ikke må.. men at det er kanon sjovt..

kan ikke stå for det(L) han er da bare for dejlig:-)

Anmeld

10. marts 2008

Marco2

HEj Maria. Det er da fedt at han er så dygtig. MEn kender det godt. Em rejser sig ikke op af ting, men hun møffer rundt overalt. Så er det aviserne der ligger under brændeovnen til optænding hun får hevet ud. Så er det bøgerne i reolen. SÅ får hun lige fat i en ledning et eller andet sted. Hun er også bare overalt nu. SÅ samtidig med at man nu skal være over hende, sætter det sgu også lige pludselig større krav til rengøringen 8( Med hund i huset skal der altså vaskes gulv noget oftere når hun lige pludselig har fået hele gulvet som sin legeplads :) Og hvis der er noget jeg hader er det altså at gøre rent... så skal vist ud og ha' fundet en der vil gøre det for mig... Ag

Anmeld

10. marts 2008

Kaufie

Hvornår bliver vi mødre tilfredse???? :D

Der er da godt nok gang i din William - det er flot - men ja, jeg kan lige forestille mig det kræver man får øjne i nakken og på alle fingrene for at holde styr på sådan en krabat.

Vores William leder efter kattemaden. Han begyndte pludselig at krabbe hen til vandskålen og klaske i vandet når han lå på gulvet i køkkenet. I går begyndte han så at lege gravko med maden (heldigvis kun tørfoder). En håndfuld af gangen - ud på gulvet. Det så så sjovt ud, at jeg kaldte på hans far - og så kunne vi jo ikke skælde ud på ham.

Men så blev kattenes mad flyttet om på den anden side af halvmuren i køkkenet. Der gik et døgn før WIlliam fandt ud af at krabbe sig efter kattene - og så var der gang i "byggepladsen" igen.

Mette, med en ny udfordring i at gemme kattenes mad (så kattene stadig kan finde den)

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

Altså...kan man frabede sig AL FORM for praleri inde på denne side...-bryder mig faktisk ikke om det!!!!

AARJ :P Det er da bare for, er jo bare skide misundelig...hrmpf!:D

Anmeld

10. marts 2008

Anna-Rosa

SJOV! Det er da bare for sjov. -skulle der stå..:$

Anmeld

10. marts 2008

Muffinmus

Mette Kaufmann skriver:

Hvornår bliver vi mødre tilfredse???? :D

Der er da godt nok gang i din William - det er flot - men ja, jeg kan lige forestille mig det kræver man får øjne i nakken og på alle fingrene for at holde styr på sådan en krabat.

Vores William leder efter kattemaden. Han begyndte pludselig at krabbe hen til vandskålen og klaske i vandet når han lå på gulvet i køkkenet. I går begyndte han så at lege gravko med maden (heldigvis kun tørfoder). En håndfuld af gangen - ud på gulvet. Det så så sjovt ud, at jeg kaldte på hans far - og så kunne vi jo ikke skælde ud på ham.

Men så blev kattenes mad flyttet om på den anden side af halvmuren i køkkenet. Der gik et døgn før WIlliam fandt ud af at krabbe sig efter kattene - og så var der gang i "byggepladsen" igen.

Mette, med en ny udfordring i at gemme kattenes mad (så kattene stadig kan finde den)

Ha ha ha..
Ja, lige præcis... han er helt tosset med kattenes mad og pjaske i deres lille vandskål og vende bunden i vejret på den...ARRGH!!
Til anna-Rosa....
Ha-PRAL PRAL PRAL!!! Jeg har bare ingen fritid når ungen er vågen og hjemme!!! Men vi kan jo heller ikke få det hele vel:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.